Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز گذشته در هفته هفتم دسته اول فوتبال کشورمان به مصاف خیبر خرم آباد رفت و این بازی جنجالی با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

در این بازی داور دیدار یک پنالتی برای خیبر خرم آباد گرفت که اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی شمس آذر قزوین را به همراه داشت.

بازیکنان شمس آذر با انتشار استوری مشترک به اشتباه داور بازی پرداخت و خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شمس آذر قزوین خیبر خرم آباد شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)