Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر «هادی العامری»، رهبر ائتلاف الفتح از دیدار او با «اریک شووالیه»، سفیر فرانسه در بغداد خبر داد و در این دیدار العامری خواستار خروج بی قید و شرط نظامیان خارجی از عراق شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، دفتر «هادی العامری»، رهبر ائتلاف الفتح از دیدار او با «اریک شووالیه»، سفیر فرانسه در بغداد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار که در دفتر هادی العامری انجام شد، موضوعاتی مختلفی از جمله پرونده انتخابات عراق و مسئله خروج نیرو‌های بیگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفیر فرانسه نیز در دیدار خود با هادی العامری، روابط دیپلماتیک کشورش و عراق و برخی دیگر از مسائل را مورد بحث و بررسی قرار داد.

العامری در این دیدار دلایل قاطع مبنی بر تقلب در انتخابات پارلمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت این اسناد و مدارک تسلیم دادگاه فدرال شده است و ما در انتظار حکم عادلانه این دادگاه هستیم، هرچند کمیساریای انتخابات به گفته العامری تاکید کرده که توانمندی برگزاری انتخابات را ندارد و عملکرد بدش باعث برهم خورد شرایط صحنه سیاسی عراق شده است.

رهبر ائتلاف الفتح در ادامه همچنین به سفیر فرانسه یادآور شد که نیرو‌های بیگانه می‌بایست تا پایان سال جاری میلادی و در چارچوب توافقی که دولت عراق داشته خاک این کشور را ترک کنند و دیگر کشور‌ها نیز باید به امر متعهد باشند.

روز گذشته همچنین هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق از لغو نتایج ۱۸ درصد حوزه‌های انتخابات پارلمانی اخیر این کشور خبر داد و تأکید کرد: لغو این حجم از حوزه‌های انتخاباتی، تغییر فاحشی در نتایج انتخابات ایجاد می‌کند.

دفتر العامری با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: رئیس ائتلاف فتح در دفترش در بغداد با یک هیئت جبهه ترکمانی به ریاست «حسن توران» دیدار کرد. دو طرف در این دیدار تأکید کردند تناقض‌ها در اعلام نتایج و سو مدیریت کمیسیون عالی انتخابات در روند برگزاری آن، در ایجاد آشوب فراگیر در عرصه تحولات سیاسی کشور نقش بسزایی داشت.

در این بیانیه به نقل از هادی العامری آمده است: تصمیم هیئت قضائی برای باطل کردن برخی از حوزه‌های انتخاباتی که در ساعت ۶ روز انتخابات بسته نشدند، به باطل شدن نتایج بیش از ۶ هزار حوزه منجر خواهد شد. همچنین حدود ۴ هزار حوزه به علت اثر انگشت‌های تکراری باطل شده است. این یعنی نتایج ۱۰ هزار حوزه لغو خواهد شد که حدود ۱۸ درصد مجموع همه حوزه‌های رأی گیری در عراق است که شمار آن به ۵۵ هزار حوزه می‌رسد.

العامری افزود: این اعداد و ارقام، بزرگ و تأثیرگذار هستند و باعث ایجاد اختلاف فاحش و تغییر بنیادی در نتایج انتخابات خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: العامری نظامیان خارجی عراق هادی العامری سفیر فرانسه هزار حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود

عطالله زمانی ظفر آبادی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  چهارچوب عملکرد بنیاد مسکن در بخش فنی، عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی و حوزه مسکن شهری است گفت: در حوزه عمران روستایی تهیه طرح های هادی از اولویت‌های بنیاد مسکن است و تمام روستاهای بالای ٢٠ خانوار طرح هادی دارند. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: استان تهران شامل  ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح هادی بازنگری شد و امسال ١٠٠ طرح را بازنگری می‌کنیم. همچنین در سال گذشته ٧٢ میلیارد تومان در روستاهای تهران علمیات عمرانی انجام شد.

وی به صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و گفت:  بنیاد مسکن اقدام به صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر می کند که در حال  حاضر  بیش از ٩٣ هزار سند در استان تهران صادر شده و  امروز ٧٠ درصد واحد‌های روستایی استان تهران سند دارند و تا پایان  امسال هم ٣ هزار سند صادر خواهد شد.

زمانی همچنین به تخصیص اراضی در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: توافقنامه‌ای بین بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین منعقد شد که در مرحله اول ۵ هزار قطعه زمین شناسایی  شده  که در شش ماه اول امسال این اقدام انجام می‌شود و تا پایان دولت  هم ١٠ هزار قطعه را برای نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط تعاونی‌ها ساخته شده است گفت:  در حال ٨ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که حدود هزار و ۴۰۰ واحد از آنها مشکل آسانسور دارند و برخی از آنها هم پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۳۰ درصدی دارند که در تلاش هستیم با مشارکت‌های مردمی و دولت بتوانیم پرونده مسکن مهر را در این شهر‌ها ببندیم.

زمانی درباره ساخت مسکن محرومان گفت: در سطح کشور ۵٠ هزار واحد محرومان توسط مسکن بنیاد ساخته می‌شود که سهم استان تهران ٣٢٠٠ واحد است که عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در استان تهران ۵۴ درصد واحد‌های روستایی مقاوم هستند اما ۴۶ درصد غیر مقاوم هستند از این رو مقاوم‌سازی باید در اولویت قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • هادی ساروی به مدال طلا رسید