Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد هرمزگان در دومین روز از هفته بسیج با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس از بخش های Nicu، CCU،و بستری داخلی این بیمارستان دیدن کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دومین روز از هفته بسیج با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس از بخش های Nicu، CCU،و بستری داخلی این بیمارستان دیدن و ضمن عیادت از بیماران بستری از مدافعان سلامت با اهدا گل تقدیر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج فارس نیز در این دیدار با اشاره به نقش فولاد هرمزگان در حمایت از کادر درمان و تقدیر از تامین اکسیژن رایگان بیمارستانهای استان هرمزگان از حضور ایشان در محل این بیمارستان تشکر کرد .
در حاشیه این بازدید از طرف رئیس بیمارستان درخواست مساعدت برای نوزاد 15 روزه که دارای مشکل حاد قلبی بود و خانواده وی به علت ضعف مالی قادر به ادامه درمان نبودند به مدیرعامل فولاد هرمزگان اعلام شد که مهندس معروفخانی پس از بازدید از این نوزاد و خانواده ایشان کلیه هزینه های درمان خارج از استان را تقبل کردند.
طبق گفته دکتر بستان رئیس بیمارستان و مسئولین بخش Nicu در صورت عدم ادامه درمان، این نوزاد با خطر مرگ روبرو می‌شود .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل فولاد هرمزگان خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس