Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: تیم اپه برای برگزاری اردو به جای اوکراین به امارات می رود چون موفق به دریافت ویزای اوکراین نشدیم.

به گزارش ایسنا، در حاشیه رونمایی از سردیس مدال آوران بازی های آسیایی،  فضل‌الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی در خصوص وضعیت تیم‌های ملی شمشیربازی بیان کرد: دختران در اردو هستند، انتخابی نوجوانان و جوانان سابر نیز طی این دو روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ۶ ماه به غیر از سابر مردان سایر رشته‌ها در اردو بودند.

او  در مورد اردوی مشترک تیم اپه مردان گفت: برای اپه موفق به کسب ویزای اوکراین نشدیم و درخواست حضور در امارات را دادیم. در اوکراین تیم‌های ژاپن، هند و قزاقستان بودند اما اعزام نخواهیم شد. اردوی مشترک امارات در پیش است و اگر وزارت ورزش این اعزام را بپذیرد، ویزای امارات را به راحتی کسب می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیای شمشیربازی در ازبکستان یادآوری کرد: بلیت ازبکستان ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است. در تلاش هستیم که در مسابقات جهانی امارات شرکت و تعداد بیشتری را اعزام کنیم‌. برای قهرمانی آسیا هم بهترین نفرات هر اسلحه را می‌فرستیم و حتی ممکن است در برخی رشته‌ها تیم نفرستیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که آیا اعزام شمشیربازی در بازی‌های آسیایی در هر سه اسلحه و در دو بخش زنان و مردان خواهد بود؟ گفت: این موضوع به تصمیم کمیته فنی بستگی دارد. در این بازی‌ها تیم‌های قدرتمندی از جمله کره جنوبی و چین حاضر هستند و این مسابقات دست کمی از جهانی ندارد.

وی از برگزاری لیگ شمشیربازی در طی روزهای آینده خبر داد و گفت: یکی دو تیم برای حضور در لیگ کم‌ بود و هماهنگی‌ها انجام شده است. ۶ هفته در بخش مردان و ۶ هفته برای زنان لیگ داریم. سقف لیگ بین ۶ تا ۷ تیم است. اگر مشکلی ایجاد نشود بین ۱۵ تا ۲۰ آذر لیگ آغاز می‌شود.

باقرزاده در پایان در خصوص اعزام تیم سابر مردان به مسابقات جهانی یادآوری کرد: تیم پسران اواخر دی به گرجستان اعزام می شود. در تلاشیم که رنکینگ خود را در جهانی حفظ کنیم. برای دختران در هر سه اسلحه برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کردیم و اردوها در جریان است. ضرورت دارد در بخش زنان شرایط را فراهم کنیم و کیفی سازی را در بخش مردان قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های المپیک را بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند تا ضمن انجام مذاکرت نهایی، همکاری با فدراسیون شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر را به صورت رسمی آغاز کند.

این مربی در آغاز به کار حضور دوباره در راس تیم ملی اسلحه سابر، هدایت این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت. این رقابت ها ۳۱ خرداد تا ۷ تیر به میزبانی کویت برگزار می شود.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب المپیکی خود متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

پیمان فخری پیش از این و طی سال های متوالی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان ایران در بخش انفرادی بازی های المپیک لندن و ریو و همچنین بخش تیمی بازی های المپیک توکیو با هدایت این مربی انجام شد.

فخری شهریور سال ۱۴۰۰ و بعد از بازی های المپیک توکیو از هدایت تیم ملی اسلحه سابر استعفا داد.

کد خبر 6080622 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا