Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما خوشحالیم بعد از ۷۶۵ روز، فردا هواداران در ورزشگاه حضور می‌یابند. ان شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم که با برد تیم پرسپولیس همراه باشد و یک پیروزی خوب تقدیم هواداران کنیم.

او درباره نحوه بلیت فروشی در بازی فردا و تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: طبق هماهنگی با سازمان لیگ قرار شد که با همان ظرفیت ۵ هزار نفر بلیت فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت فروشی ما از طریق اپلیکیشن اوانو است و هواداران باید این اپلیکیشن را نصب کنند تا کد هواداری را دریافت کرده و بلیت خریداری کنند. این برای اولین بار است که باشگاه پرسپولیس این کار را انجام می‌دهد. افرادی که کد هواداری دارند در نهایت می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

او گفت: هواداران ما فردا فرهنگ بالای خود را نشان می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهیم که حتما شیوه نامه‌ها را رعایت کنند. کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از روز گذشته نشانه گذاری صندلی‌ها را انجام داده و جا‌هایی که هواداران باید بنشینند، مشخص شده است. خواهش می‌کنم که هواداران ما از درب شرقی وارد استادیوم شوند، چون درب غربی بسته است و تجمع در یک محل ورودی نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: همان طور که هواداران ما در گذشته فرهنگ بالای خود را نشان داده اند، در بازی فردا هم رعایت کنند. به هر حال حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در چند بازی آزمایشی است و رفتار آن‌ها در تصمیم مدیران تاثیرگذار خواهد بود و ان شاءالله این موارد را تماشاگران رعایت می‌کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

تزریق پول به بازیکنان پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود