Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دیوید چاراپ، هلنا ترشتیکوا، کرستن جانسون، میشل نول و پیتر همیلتون اساتید کارگاه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» هستند.

دیوید چاراپ کارگاه «هنر تدوین مستند» را برگزار می‌کند، چاراپ بیش از بیست سال تدوینگر تحسین شده در حوزه مستند و داستانی بوده است و با کارگردانانی مانند پاول پاولیکوفسکی، مارک آیزاکس و کوین مک‌دونالد همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلنا ترشتیکوا کارگاه «مستند به شیوه تایم لپس» را برگزار می‌کند، او عضو آکادمی فیلم اروپا و در زمان کوتاهی وزیر فرهنگ جمهوری چک بوده، ترشتیکوا بیش از پنجاه فیلم مستند با موضوعات مختلف ساخته که عمدتاً درباره روابط انسانی و مشکلات اجتماعی مختلف است.

کرستن جانسون کارگاه «اخلاق حرفه‌ای در تصویربرداری» را برگزار می‌کند، کرستن جانسون مستندساز و فیلمبردار آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کار دوربینش در چندین فیلم مستند بلند معروف مانند Citizenfour و The Oath شناخته شده است. او سال ۲۰۱۶ فیلم Cameraperson را ساخت، فیلمی که شامل قطعات مختلفی از چندین دهه فعالیت او در سراسر جهان به عنوان فیلمبردار مستند است.

میشل نول کارگاه «راهبردهای پخش جشنواره ای» را برگزار می‌کند. میشل نول (کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی فرانسوی است. این تهیه کننده، کارگردان برنامه‌های تلویزیونی در سال ۱۹۸۲، تلویزیون Revcom را به عنوان شبکه تلویزیونی مستقل گروه انتشارات فرانسوی "Editions Mondiales" راه اندازی کرد که به سرعت آن را به یکی از موفق ترین و بین المللی ترین شرکت‌های تولید فرانسوی با زیرمجموعه‌هایی در آلمان، بریتانیا و استرالیا تبدیل کرد.

پیتر همیلتون کارگاه «راهبردهای پخش اینترنتی و استریمرها» را برگزار می‌کند. پیتر همیلتون مدیریت شرکت مشاوران پیتر همیلتون را بر عهده دارد که از سال ۱۹۸۷ در نیویورک مستقر است و خدمات توسعه کسب و کار را برای صنعت مستند ارائه می‌کند.

پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 5358732 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت استرالیا نیویورک تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان محمد خزاعی کنسرت موسیقی برنامه رادیویی جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر فیلم مستند خانه سینما سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت

روح اله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۳۰۰ ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی انجام شد که ۲۵۵۰ ساعت ویژه آقایان و ۷۵۰ ساعت برای بانوان بود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی
با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته گفت: سال ۱۴۰۱ شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان ۷۹ هزار و۲۷۶ نفر بود که پایان سال گذشته به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر افزایش یافت.

سهرابی گفت: در بخش خدمات درمانی، ۵۰۰ ورزشکار مصدوم (۱۰۰ خانم و ۴۰۰ آقا) به هیأت مراجعه و اسناد درمانی آنها جهت پرداخت هزینه درمان به فدراسیون ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۳۷۲۶ جلسه فیزیوتراپی (۳۱۳۲ جلسه برای آقایان و ۵۹۴ جلسه بانوان) برگزار شد، گفت: در کمیته آموزش ۵۸ مورد کارگاه آموزشی ،۵ دوره مدون کشوری شامل ماساژ ورزشی برای ۳۲ نفر، تیپینگ ۱۹ نفر، امدادگری ورزشی ۲۸ نفر، آب درمانی ۵۴ نفر و بازآموزی ماساژ برای ۱۷ نفر برگزار شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی بیان کرد: در بخش کمیته روانشناسی ۳۷ مورد کارگاه روانشناسی و ۸۰ مورد مشاوره انجام گرفته است.

سهرابی عنوان کرد: سال گذشته در کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ۳۶۰ مورد بازرسی انجام شد و از ۶۰ باشگاه ورزشی برتر استان مرکزی در زمینه افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته با حضور موسسین باشگاه‌ها تقدیر شد.

وی گفت: همچنین در کمیته تغذیه، ۶ مورد کارگاه برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی و ۱۰۴ مورد مشاوره تغذیه ارائه شد همچنین ۸ کارگاه انجام حرکات اصلاحی برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 6086915

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد