Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سوریان بیان کرد اجازه نمی‌دهم بلایی که سر من و نسل من آمد، تکرار شود

سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید به کشتی‌گیرانش اجازه نخواهد داد که با بدنسازی و کاهش وزن، عمر قهرمانی خود را کوتاه کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، محسن سوریان در مورد انتصابش به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت:

امیدوارم بتوانم در این جایگاه باری از دوش کشتی بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من 10 سال پیش هم مربی تیم ملی نوجوانان بودم، در ادامه به عنوان سرمربی تیم ملی ناشنوایان در مسابقات المپیک و جهانی شرکت کردیم و چند سالی در لیگ برتر مربیگری کردم که دو سال همراه با بازار بزرگ قهرمان ایران و باشگاه‌های جهان شدیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در مورد زمان آغاز برنامه‌های تیم نوجوانان تصریح کرد:

مسابقات قهرمان کشوری رده سنی نوجوانان که در اسفند ماه برگزار می‌شود، ولی ما در اسرع وقت کارگروهی تشکیل خواهیم داد تا به عنوان کمیته فنی در مسابقات مختلف از جمله آموزشگاه‌ها، رقابت‌های دانش آموزی و ... حضور داشته باشند. اگر امکانش باشد، از این کارگروه در استان‌های مختلف استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم نفرات شاخص و مستعد را شناسایی کرده و روی آنها کار کنیم.

قهرمان سابق امیدهای جهان ادامه داد:

امیدوارم وقت مناسبی هم داشته باشیم و زودتر بتوانیم اردوها را شروع کرده و تاثیرگذار باشیم. هدف مان این است که بعد فنی این بچه‌ها را بالا ببریم تا در رده‌های جوانان و بزرگسالان خودشان را نشان دهند. همانطور که 10 سال پیش با نوجوانان کار کردیم و آنها حالا نفرات مدعی در رده سنی بزرگسالان هستند.

سوریان هدف اصلی رده سنی نوجوانان را پشتوانه سازی دانست و تاکید کرد:

طی صحبتی که با دبیر هم داشتم، نباید توقع از رده سنی نوجوانان قهرمانی جهان و آسیا باشد، من اعتقادی به این مسئله ندارم. یک نوجوان نباید برای آنکه مدال بگیرد، کار با وزنه و بدنسازی سنگین انجام دهد. من حتی اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر این رده سنی یک کیلوگرم وزن کم کند، هدف از فعالیت در رده سنی نوجوانان باید آموزش صحیح کشتی و فنون باشد. چون این بلا قبلا سر خود من و نسل من آمده و به واسطه وزن کم کردن‌های متوالی و بدنسازی اشتباه، عمر قهرمانی‌مان کوتاه شد.

دارنده مدال برنز جوانان جهان گفت:

مدال آوری باید در رده سنی بزرگسالان اتفاق بیفتد. اگر فشار زیادی در رده نوجوانان به کشتی‌گیر وارد شود، عمر قهرمانی‌اش خیلی کوتاه خواهد شد. خیلی از بچه‌ها به واسطه فشار زیادی که در رده‌های پایین‌تر به آنها وارد شد و دچار آسیب دیدگی شدند، مجبور به کنار گذاشتن کشتی در زمانی شدند که باید کارشان نتیجه می‌داد. من خودم سه بار در انتخابی تیم ملی بزرگسالان در وزن 52 کیلو اول شدم و من را به 48 کیلو بردند. در وزن خودم با اختلاف نفر دوم را می‌بردم ولی از من در وزن پایین‌تر استفاده می‌کردند.‌

سوریان در خاتمه عنوان کرد:

من اعتقادی به وزن کم کردن نوجوانان ندارم. مدال گرفتن با بدنسازی در این رده سنی به دردم نمی‌خورد. نوجوانان باید کشتی گرفتن را یاد بگیرند تا پشتوانه‌هایی برای رده‌های بالاتر باشند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رده سنی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

قدرت حاج نوری افزود: نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامی داشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی و قهرمان المپیک در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که تاکنون حضور نمایندگان ارمنستان، قزاقستان و عراق در این مسابقات قطعی شده است.

او با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان، نقطه آغاز مسابقات جام صفوی در اردبیل است، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات بین المللی علاوه بر کشتی گیران سه کشور ارمنستان، قزاقستان و کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

حاج نوری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم‌های شرکت کننده پذیرش و روز پنجشنبه هم کشتی گیران وزن کشی خواهند شد و بعد از آن مسابقات به طور رسمی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات جام صفوی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر کشتی گیران خارجی، ۱۰ نفر اول کشور در هر وزن حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال تثبیت و برندسازی جام صفوی هستیم، اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان ثبت شده است و تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شود.

حاج نوری اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر شکوفایی استعدادها، افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، باعث رونق و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توریسم ورزشی منطقه خواهد شد.

او از تمامی دلسوزان، علاقمندان، پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش به ویژه کشتی خواست، با وحدت و اتحاد گوشه‌ای از کار را دست بگیرند تا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی مهم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی