Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:04:41 GMT

آزمون دیدار برابر مالمو را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۳۶۰۹

آزمون دیدار برابر مالمو را از دست داد

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی برابر مالمو نیست. 

به گزارش "ورزش سه"، آزمون این فصل دومین گلزن برتر زنیت بوده و موفق شده 9 گل برای این تیم به ثمر برساند. 


او پیش از دیدار رفت برابر مالمو که دو ماه قبل برگزار شد نیز دچار مصدومیت جزئی شده بود اما حالا بازی برگشت را به صورت کامل از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرگئی سماک، سرمربی زنیت، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر مالمو گفت:« آزمون به دلیل مصدومیت در این بازی ما را همراهی نخواهد کرد. او از ناحیه ماهیچه دچار مشکل شده و نمی‌دانم چه مدت از میادین دور خواهد بود.»


زنیت برای حفظ امیدش به صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید برابر مالمو به پیروزی برسد. قهرمان روسیه تنها سه امتیاز به دست آورده و حالا باید امیدوار باشد که علاقه بر برد خودش، یوونتوس هم برابر چلسی به پیروزی برسد. 


سماک بارها به دلیل عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار گرفته و در کنفرانس خبری در این باره گفت:« من به این انتقادها فکر نمی‌کنم. هر بازی یک چالش جدید است. شرایطی که رخ داده به دلیل دشواری دیدارهای ما و این واقعیت بوده که به اندازه کافی خوب نبودیم.»

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون برابر مالمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد