Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه پیگیری های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، گفت: پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

مقتدایی ادامه داد: پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص اقای رییس جمهور مکاتبه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است. معاون اقتصادی رییس جمهور نیز پیرو نامه ام با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه ای نداد.

نماینده اصفهان در پایان گفت: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم.

وی افزود: با پیگیری ها مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استانها واریز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پاداش پایان خدمت فرهنگیان عباس مقتدایی سازمان برنامه و بودجه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی بیان داشت: برابر ماده ۲۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند در صورتیکه یکی از برادران در حال خدمت باشد. برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود میتواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

این مقام انتظامی گفت: مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می بایست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کند .

سرهنگ حسین پیوندی ادامه داد: در مواردیکه تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد. تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید میشود و در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت مشمول میتواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شود .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir. سامانه تلفن گویا به شماره ۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی ‏sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898275

دیگر خبرها

  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • واریز بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • واریز 31 هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال 1402
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته
  • آخرین اخبار واریز پاداش سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱
  • مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود