Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر انسیه خزعلی، در نخستین دیدار خود با اتحادیه‌های دانشجویی که عصر دیروز در محل حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی در دو بخش توانمندسازی زنان و آسیب‌زدایی مشغول فعالیت هستند. بخشی از توانمندسازی مرتبط با تغییر الگوها، ارتقای فرهنگ، مساله‌ هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از توانمندسازی نیز مرتبط با زنان بدسرپرست، سرپرست خانوار و خودسرپرست است که حاصل تجرد قطعی زنان است و متاسفانه روز به روز این مساله در حال افزایش است.

وی افزود: در کارگروه مرتبط با آسیب‌زدایی به مسائلی همچون طلاق، خودکشی، اعتیاد، خشونت و آسیب‌هایی که زنان با آن مواجه هستند، پرداخته می شود. همچنین پیگیر مشاوره‌های رایگانی هستیم که پیش، حین و پس از ازدواج نیز ارائه شود.

لایحه هفت ماده‌ای معاونت زنان پیرامون ارتقای ساختار معاونت و مشاوران امور بانوان

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه یک لایحه هفت ماده‌ای را به دولت ارسال کردیم که در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: این طرح برای این است که موقعیت دستگاه‌هایی که مرتبط با معاونت هستند مثل مشاوران وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها که هم تصمیم‌ گیری‌های استان‌ها و وزارتخانه‌ها و هم انجام بسیاری از کارهای اجرایی بر عهده آن‌هاست، بهبود یابد و امکان داشته باشند که به صورت جدی وارد عمل شوند.

وی افزود: یکی از مواردی که به عنوان وظیفه برای این‌ پست ها قرار داده شده این است که پیوست خانواده در همه قوانین و دستورالعمل‌هایی که در استان‌ها و وزارتخانه‌ها تصویب می‌شود، وجود داشته باشد.

خزعلی با بیان این که یکی از موارد درخواستی این طرح روز گذشته در جلسه هیات دولت توسط رئیس جمهوری اعلام شد، تصریح کرد: ما خواسته بودیم مشاوران یا مدیرکل‌های زنان وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها با هماهنگی معاونت زنان انتخاب شوند که دیروز رئیس جمهوری، دستور آن را صادر کرد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: اگر این لایحه مصوب شود، معاونت زنان که شأن سیاست‌گذاری دارد می تواند یک بازوی کارآمد در حوزه اجرایی داشته باشد و طرح‌ها را به سرعت عملیاتی کند.

کد خبر 639130 برچسب‌ها حقوق زنان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری زنان سرپرست خانوار مرکز امور زنان و خانواده دولت سیزدهم خانواده انسیه خزعلی زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق زنان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری زنان سرپرست خانوار مرکز امور زنان و خانواده دولت سیزدهم خانواده انسیه خزعلی زنان امور زنان و خانواده وزارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، طرح‌های عمرانی، هنری و ورزشی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی در صداوسیمای کیش به بهره برداری رسیدند.

روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد