Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، گفت: افتخارم این است که بسیجی باشم و مجموعه دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می‌کنند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می‌گذرد ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با اشاره به فراگیری و اطمینان بخش بودن بسیج برای ملت ایران، گفت: در راس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسیج فراتر از جریانات سیاسی و حزبی و گروهی، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خدمت بی منت به مردم را پیگیری می‌کند و باعث اطمینان خاطر مردم است همچنان که با حضور و نظارت در بازار باعث ایجاد آرامش در بازار شد.

دکتر رئیسی تلاش برای تقویت ماموریت‌های بسیج در مسیر رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت: جریانات معاند بدنبال انحراف در فکر، اندیشه و عمل و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند، اما بسیج بعنوان سد محکم و استوار در مقابل این انحرافات قد علم کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را خنثی کرده است.

رئیس جمهور افزود: دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه بدنبال ریزش در مجموعه نیرو‌های انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم است، اما چون رویش و گستردگی ماموریت‌های بسیج زیاد است، همواره با شکست مواجه شده اند.

آیت‌الله رئیسی بسیج را از مهمترین مؤلفه‌های قدرت کشور دانست و گفت: جریان فراگیر بسیج بواسطه مسئولیت‌پذیری و خطر پذیر بودن و حضور در صحنه، به رمز صیانت از نظام اسلامی تبدیل شده است.

دکتر رئیسی برنامه‌ها و اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و بویژه عمران و سازندگی در مناطق محروم را راهکار‌هایی ارزشمند برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس جمهور تلاش و برنامه ریزی برای احیاء و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند و در این زمینه دولت با همه توان آماده حمایت و پشتیبانی است.

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با قدردانی از روحیه بسیجی و خدمت رسانی رئیس جمهور و مجموعه دولت، گزارشی از برنامه‌ها، اقدامات و سند راهبردی بسیج که براساس بیانیه گام دوم انقلاب، تدوین شده است، ارائه کرد.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی: مناطق آزاد بجای واردات بی‌رویه به مرکز صادرات، رونق تولید و ارتباطات مالی تبدیل شوند     انتهای پیام/ برچسب ها: رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی دانست و گفت رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود