Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: رجبی نمی‌خواهد خود را در چارچوب‌های تیم ملی بگنجاند، اما با این حال باز هم با عسکری صحبت خواهم کرد. - اخبار ورزشی -

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم اعلام اسم سعید رجبی در میان نفرات حاضر در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: قبل از حضور من، فریبرز عسکری خیلی فرصت به سعید رجبی داده بود و در آخرین اتفاق نیز ایشان بدون هماهنگی اردوی تیم ملی تکواندو را ترک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی برای بازگشت به تیم ملی در ابتدا باید مسئله انضباطی خود را حل کند.

وی در خصوص اینکه امکان دادن یک فرصت دیگر به این بازیکن وجود نداشت، گفت: رجبی باید با سرمربی تیم ملی بنشیند و مشکل خود را حل کند. امکان اینکه من این گونه از او حمایت کنم تا مستقیم در انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد، نبود. رجبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز در دیدار نهایی شکست خورد و قرار بود از این مسابقات تنها نفرات طلایی به انتخابی تیم ملی دعوت شوند.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: البته بحث رجبی در گذشته در کمیته فنی انجام شد و این موضوع بسته شد. رجبی سابقه ترک اردوی تیم ملی بدون هماهنگی را دارد و در حال حاضر نیز اضافه وزن دارد و نمی‌خواهد خود را در چارچوب‌های تیم ملی بگنجاند، اما با این حال باز هم با عسکری صحبت خواهم کرد. 

رحیمی در خصوص انتخاب مربیان تیم ملی گفت: احتمالاً در این مقطع یک مربی را به کادرفنی اضافه خواهیم کرد تا در کنار عسکری حضور داشته باشد. این یک نفر نیز به احتمال زیاد محمد باقری‌معتمد خواهد بود تا در انتخابی نیز حضور داشته باشد و تا شروع اردوها نیز کادرفنی را تکمیل خواهیم کرد.

حضور معتمد در کادرفنی تیم ملی تکواندو قطعی شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید رجبی فریبرز عسکری تیم ملی تکواندو تکواندو ایران تکواندو اصغر رحیمی سعید رجبی فریبرز عسکری تیم ملی تکواندو تکواندو ایران تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد

به گزارش «نماینده»، علی‌اصغر قائمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با قرائت متن تذکرش خطاب به زاکانی شهردار تهران گفت: همانطور که مستحضرید مدیریت شهری در سال گذشته در سه مرحله اقدام به رونمایی از تاکسی‌های برقی کرد.

وی با بیان اینکه در آذرماه سال گذشته از ۸۸ خودرو آریزو برقی که رنگ‌های مختلفی داشت در حضور شهردار تهران و وزیر صمت رونمایی شد، افزود: در دی‌ماه سال گذشته نیز در محل سازمان تاکسیرانی از ۱۹۸ خودروی جک برقی که رنگ سیاه داشتند، رونمایی شد و نکته قابل توجه این است که این خودروها یا پلاک نداشتند و یا پلاکشان شخصی بود و پلاک تاکسی نداشتند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخلاف مصوبه شورای عالی ترافیک که قرار بود رنگ خودروهای برقی آبی فیروزه‌ای باشد شاهد رونمایی از خودروهای رنگی هستیم، گفت: در اسفندماه سال گذشته نیز از تعداد خودروهای برقی وارداتی چین رونمایی شد که رنگش با رنگ مصوب همخوانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری هنوز در مورد نحوه خدمات پس از فروش اقدامی نکرده و شرکت خودروساز صاحب صلاحیت را نیز معرفی نکرده، اظهار کرد: حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و نکته اینکه کماکان یارانه دولتی از محل ماده ۱۲ و شورای اقتصاد تعیین تکلیف نشده است و فقط وعده ورود خودرو برقی داده شده است و هنوز شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی این مصوبه مشخص نیست.

قائمی افزود: با صحبت، سخنرانی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نمی‌شود. حتی به دلیل عدم پیگیری نوسازی تاکسی‌ها مدت‌هاست که سمند سورن به عنوان تنها خودروی مناسب تاکسی وارد چرخه حمل‌ونقل نشده و نوسازی متوقف شده است.

وی تصریح کرد: هنوز وزارت کشور در مورد ون‌های اهدایی نیز اقدامی انجام نداده و شهرداری هم پیگیری‌هایش به نتیجه نرسیده و این در حالی است که قرار بود با بودجه اختصاص داده شده نوسازی ون‌ها انجام شود که نشده است که امیدواریم شهردار تهران پاسخگوی این موارد و مطالبات باشد.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم