Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور بر توسعه روابط بین ایران و اسپانیا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در هنگام دریافت استوارنامه «آنخل لوسادا فرناندس» سفیر جدید پادشاهی اسپانیا در تهران، گفت: سطح کنونی روابط اقتصادی بین ایران و اسپانیا قابل قبول نیست و باید تلاش شود بیش از پیش توسعه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تأکید کرد: اراده ما در توسعه روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی با اسپانیا است و ظرفیت‌های خوبی در دو کشور برای ارتقاء روابط وجود دارد.

«آنخل لوسادا فرناندس» سفیر جدید پادشاهی اسپانیا در این دیدار ضمن ابلاغ سلام پادشاه و رئیس دولت اسپانیا به آیت‌الله رئیسی، گفت: تمام تلاش خود را برای اعتلای پیوندهای دیپلماتیک و اقتصادی بین ایران و اسپانیا بکار می‌بندم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و اسپانیا سيدابراهيم رئيسي دولت سیزدهم ایران و اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: باید برای آتش‌بس دائمی در غزه تلاش کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی افزود: اینکه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای اولین بار از طرفین می خواهد آتش بس فوری را رعایت کنند، حتی اگر محدود به ماه رمضان باشد، اهمیت اساسی دارد.

سفیر مسکو اظهار کرد: متاسفانه آنچه پس از پایان این مدت اتفاق می‌افتد، نامشخص است زیرا کلمه «پایدار» را می‌توان به طرق مختلف تفسیر کرد. آنهایی که از اسرائیل حمایت می کنند، هنوز هم می خواهند، دست آن را آزاد بگذارند.»

نبنزیا گفت که استفاده از کلمه "دائمی" برای آتش بس بهتر بود. ما از اینکه در اضافه کردن این کلمه موفق نشدیم ناامید شدیم. با این وجود، ما معتقدیم که اساسا مهم است که به نفع صلح رای دهیم. شورا باید برای دستیابی به آتش بس دائمی در غزه به کار خود ادامه دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • روسیه: باید برای آتش‌بس دائمی در غزه تلاش کنیم
  • هیئت ایرانی برای همکاری‌های آبی به عراق سفر می‌کند
  • عراق به دنبال افزایش همکاری با ایران و استفاده از تجربه آن در مدیریت آب