Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت‌وگو با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه وارد تهران شد، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) پس از دیدار و گفت‌وگو با اسلامی در نشست خبری مشترک شرکت کرد و به تشریح گفت‌وگوهایش با رئیس سازمان انرژی اتمی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست خبری ضمن تشکر از اسلامی گفت: چند ماه پیش اسلامی توافق کردیم چند ماه دیگر برمی‌گردم و افتخار دارم تا چند ساعت دیگر با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.

گروسی ادامه داد: دنبال این هستیم مذاکرات را ادامه دهیم که زمینه های مشترکی را پیدا کنیم.

گروسی افزود: موضوعاتی است که با اسلامی بررسی می‌کنیم ولی هدفمان این بوده که به تولید انرژی های پاک کمک کنیم.

در حال تکمیل...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که ظرف هفته‌های آتی بتواند به ایران سفر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی خبری در بامداد سه‌شنبه اظهار کرد: قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران، اوکراین و روسیه سفر کند.

او با بیان اینکه می‌خواهد سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بخشد تصریح کرد: من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران بروم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بخشم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تاکید کرد: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد و تنش‌های اخیر تاثیری بر کار بازرسان نداشته است.

گروسی گفت: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود.

کد خبر 745006

دیگر خبرها

  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • گروسی به ایران می آید!
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم