Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان اصفهان در نخستین روزهای دی‌ماه امسال میزبان متفاوت‌ترین نمایشگاه مدیریت کسب و کار کشور خواهد بود. جایی که تمامی فعالان مرتبط با حوزه توسعه کسب‌وکار گرد هم جمع می‌شوند و توانمندی‌های خود را در معرض بازدید فعالان اقتصادی قرار می‌دهند.

این نمایشگاه طی روزهای یکم تا چهارم دی‌ماه و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برپایی دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان، معرفی ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های فعال اصفهان در حوزه مدیریت کسب‌وکار خواهد بود. همچنین فراهم آوردن بستری برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی کسب‌وکارهای مرتبط، ایجاد محیطی پویا برای حضور مدیران ارشد با هدف تامین نیازهای کسب‌وکار خود و شناخت نیازهای موجود در فضای کسب‌وکارها و برآوردن آنها از طریق شبکه‌سازی ایجاد شده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار، شرکت‌ها و واحدهای تخصصی چاپ و بسته‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی بین‌الملل، شرکت‌های فعال در حوزه بیمه، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق و فناور و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با راه‌اندازی و توسعه کسب و کار از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌روند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیران کسب‌وکارهای صنعتی، صنفی، تجاری و تعاونی، مدیران شرکت‌های دولتی مرتبط، علاقمندان به راه‌اندازی یا توسعه و بهبود کسب و کار، دانشجویان رشته‌های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیک و... و مدیران انجمن‌ها و تشکل‌ها از جمله مخاطبان ویژه دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار اصفهان خواهند بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۳۸۳ تماس بگیرند و یا به وب‌سایت bizexpo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه كسب و كار کسب وکار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم