Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:00:06 GMT

ثبت‌نام ۱۳۸۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۵۳۲۴

ثبت‌نام ۱۳۸۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال

ایسنا/اردبیل رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: تاکنون هزار و ۳۸۰ نفر از مردم این شهر اقدام به ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن کرده‌اند.

فردین مولایی دوم آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: ۶ هزار مترمربع زمین در خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده و متقاضیان فاقد مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم (ج) ، فقدان مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا را ۴ شرط اصلی برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از مسکن ملی ذکر کرد.

مولایی افزود: پس از پایان مهلت ثبت‌نام بررسی شرایط متقاضیانی که اطلاعات و مشخصات آنها در سامانه ثبت شده شروع می‌شود، بنابراین اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی اقدام ملی در این شهر در یک طبقه پارکینگ و چهارطبقه مسکونی با زیربنای ۸۵ متری احداث می‌شود، اظهار کرد: اخیراً سقف وام این واحدها با ۲ برابر افزایش به سه میلیارد ریال افزایش‌یافته ولی این موضوع هنوز به شهرستان‌ها ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن بنیاد مسکن خلخال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان