Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:01:20 GMT

طعنه‌های تمام نشدنی یحیی به رقبا!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۵۳۶۴

طعنه‌های تمام نشدنی یحیی به رقبا!

یحیی گل‌محمدی با موضع‌گیری درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت که این شرایط در شأن سرخپوشان پایتخت نیست.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان شرکت کرد و درباره موضوعات مختلف نظرات خود را در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت.

 

* می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند
بعد از اینکه ما در سه بازی اخیر نتایجی که می‌خواستیم را نگرفتیم و انتظاراتی که از خودمان داشتیم را برآورده نکردیم، قطعا بازی فردا خیلی مهم و حساس است و گرفتن سه امتیاز برایمان از نان شب هم واجب تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرکز زیادی باید داشته باشیم، برابر تیمی که تکنیکی و دونده و قابل احترام است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند اما ما هم آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی هم داشتیم و صحبتهای زیادی درباره وضعیت تیم با بچه‌ها انجام دادیم. می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند اما در هر صورت باید با اتحاد و همدلی و پشتیبانی از یکدیگر، باید بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

 

* بی صبرانه منتظر حضور هواداران هستیم
راه سختی را در پیش داریم و لیگ مثل یک ماراتن و تا آخرین لحظه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم و فکر می‌کنم این کاری است که همه ما باید انجام دهیم. با تلاش و تمرکز روی کارمان باید پیش برویم و ما هم اینجا تلاش خودمان را می‌کنیم و بچه‌ها باوجود مشکلات زیادی که دارند، تحت فشار زیادی هستند و همه آنها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی هواداران تلاش می‌کنند. باید از آنها حمایت کنیم. خوشحالم که بازی با هواداران است و بعد از 2 سال بازی در حضور هواداران لذت دیگری دارد و بی صبرانه منتظر حضور هواداران هستیم و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و باید خیلی زود به ریتم خوب تیمی برگردیم.

 

* فوتبال فقط تمرین و مسابقه نیست
هر تیمی در طول فصل ممکن است افت داشته باشد و ممکن است وارد مسیر سختی شود. ما متاسفانه این مسیر را طی می‌کنیم اما باید خیلی زود راهمان را عوض کنیم و به شکل تیمی قبلی برگردیم. فوتبال فقط فنی و تمرین و مسابقه نیست و اتفاقات و مشکلی که تیم داشت، تاثیرش را روی ذهن همه ما و بازیکنان می‌گذارد. بالاخره تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید حداقل آرامش فکری داشته باشد. در فوتبال ایران همیشه مشکلات هست اما اگر مشکلات حداقلی باشد به ادامه کار بیشتر می‌توانیم امیدوار باشیم. وحید امیری بازیهای خوبی را برای ما انجام داده و همیشه بهترین بازیهایش را برای ما انجام داده و کیفیت کاری که برای ما داشته، راضی کننده بوده و تمام تلاشش را انجام می‌دهد.

 

 

 

* تیم ملی باید با ما تعامل بیشتری کند
مشکلاتی که برای تیم ما به وجود می‌آید به خاطر اردوهای تیم ملی و فیفادی را همه آگاهی دارند و خود فدراسیون هم مطلع است. ما دنبال این نیستیم که موضع رودررو با فدراسیون داشته باشیم و امیدواریم که تیم ملی موفق باشد. تیم ملی خوب باشد، حال فوتبال هم خوب خواهد بود. باعث افتخار ماست که بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی از پرسپولیس هستند و ممکن است جدا هم شده باشند اما از اینجا به تیم ملی رسیدند. مربیهایی هم که در اختیارشان قرار می‌دهیم، مربیان قابلی هستند. این کمک از قبل بوده و خواهد بود. دوستان باید تعامل بیشتری با ما داشته باشند، ما این حق را داریم که از بازیکنانمان به بهترین شکل استفاده کنیم، بازیکنانی که در تیم ملی نقش پررنگی دارند،  اینکه چرا ما نباید این بازیکنان را جلوی مس رفسنجان در اختیار داشته باشیم، عجیب و غریب است. امیدوارم این تعامل دو طرفه باشد.

 

* نمی‌توانم جلوی درز اخبار را بگیرم
صحبتهایی که در رختکن می‌شود را نمی‌توانم جلویش را بگیرم، این مشکل از قبل وجود داشت و متاسفانه اخبار تیم و ارنج تیم به بیرون درز می‌کند و دوست نداریم این اتفاق رخ دهد. این مشکلات از قبل وجود داشت، من اهمیت نمی‌دهم و نمی‌توانیم کاری هم کنیم و امکان بازجویی برایمان وجود ندارد. همه تیمهایی که ترکیبشان یک روز قبل مشخص می‌شود، این مشکل را دارند. این فقط برای پرسپولیس نیست. اگر ترکیب تیمی به بیرون درز نمی‌کند، به این خاطر است که در تمرین ارنجشان را مشخص نمی‌کنند و روز بازی اعلام می‌کنند که این با مدل کاری ما متفاوت است.

 

* لباس پرسپولیس تغییر خواهد کرد
لباس بحث مهمی است و متاسفانه کیفیتی که اول فصل قرار بود به ما بدهند نیست. حتی رنگش رنگ مناسبی نیست و این اجناس، جنسهایی است که در ایران تولید می‌شود. صحبتهایی داشتیم و احتمالا کیت پرسپولیس تغییر خواهد کرد و هم رنگ و طرح و هم جنس باید مورد بازبینی قرار بگیرد. هواداران هم از شکل و شمایل لباس راضی نیستند و هرچه زودتر باید برای تغییر کیتها اقدام شود. احتمالا در یکی دو هفته آینده لباس تغییر خواهد کرد.

 

* باید در بخش دفاع تیمی قوی شویم
گل ربطی به دروازه بان تیم ما ندارد و وقتی تیم گل می‌خورد، کل تیم مقصر است و دفاع تیمی ما مقصر بود. تمام اجزای تیمی باید موردبازبینی قرار بگیرند رویش کار بشود و باید دفاع تیمی ما ترمیم شود. اگر توانستیم دو سال اخیر قهرمان شویم، دلیلش دفاع تیمی و گل خوردن کم بود. تیمی که گل می‌خورد جبرانش در این لیگ خیلی سخت است و باید در بخش دفاعی قوی تر شویم.

 

* این مشکلات برایشان بود، زمین و زمان را به هم می‌دوختند
چون پرسپولیس است زیاد به [مشکلاتش] اهمیت زیادی داده نمی‌شود، اگر برای باشگاه دیگری بود، زمین و زمان را به هم میدوختند. اما ما چون حرف نمی‌زنیم و سرمان در کار خودمان است و با حداقل‌ها می‌سازیم، هر اتفاق ناخوشایندی هم برای تیم رقم بخورد، کسی اهمیتی نمی‌دهد. این مسائل به تیم ضربه می‌زند. ما دو هفته است بازیکن تاجیکی خریدیم اما نمی‌توانیم استفاده کنیم. چه بگویم؟ این مشکلات برای باشگاه است و باید برای رفع آن تلاش کنند. بازیکنان ما آینده دار و جوان هستند و از نظر قیمتی هم پایین بودند و می‌توانند در آینده هم برای باشگاه مهره تاثیرگذار باشند.

 

 

 

* داوران ما حتی هدست ندارند
دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم و بیانیه باشگاه مسائل زیادی را در خود داشت. فضا باید فضای خوبی برای داوران باشد و یک فضای با احترام که داور با مشکلات کمتری در آن قضاوت کند. همه داوران ما باتوجه به سختی کارشان، کارشان فراتر از یک داور است. باید سختی زیادی را تحمل کنند و به خصوص در بحث وی ای آر که کار را برای داوری سخت کرده است. اگر این تکنولوژی باشد تصمیماتشان را بهتر خواهد کرد اما الان خیلی از داوران بدون هدست کار می‌کنند و در این وضعیت انتظار زیادی هم نباید از داوران داشت. انتظار داریم در صحنه های تاثیرگذار تصمیمات خوب بگیرند و همیشه موضع ما نسبت به داوری، موضع احترام بوده و امیدوارم با امکانات بیشتر، بتوانیم داوری را هم تقویت کنیم.

 

* این وضعیت در شان و شخصیت ما نیست
این بلاتکلیفی مدیریتی قطعا به تیم ما آسیب می‌زند. من مربی یا بازیکن باید بداند تیم من تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتش مشخص است و با چه کسی طرف حساب هستیم. مشکلات خیلی واضح است و پیچیده نیست که بخواهیم درباره اش کنکاش کنیم. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره اش و حتی کمیته انضباطی و مدیرعامل و معاونش باید یک چارت مشخص و معین داشته باشد. این کمک می‌کند به اینکه یک تیم متحد و متمرکز بماند. اما حالتی که برای پرسپولیس وجود دارد، واقعا در شان و شخصیت پرسپولیس نیست. امیدوارم آقای سجادی عزیز هم وضعیت را مشخص کند و اگر دنبال این هستیم که تیم ثبات داشته باشد، باید بتوانیم این را در بحث مدیریتی هم داشته باشیم تا تیم آسیب نبیند.

 

* کامیابی نیا زمان بیشتری لازم دارد
سیامک نعمتی تازه به تیم اضافه شد و متاسفانه سیدجلال از ناحیه زانو مشکلاتی دارد و بعید می‌دانم هر دو برسند. کمال کامیابی‌نیا یک دوران سخت مصدومیت را گذرانده و تا زمانی که به سطح آمادگی بالا برسد، باید زمان بیشتری را در اختیار قرار دهیم.

پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی داشته باشیم دفاع تیمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم، پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد!

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس این هفته نمایش جالب توجهی داشت و به یک تیم با انگیزه و با شور و اشتیاق تبدیل شده که تشنه پیروزی است. با تغییراتی که اعمال شده، تیم نفس تازه‌ای گرفته و همین موضوع نیز باعث نتیجه‌گیری شده است. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و در پرسپولیس این موضوع بیشتر از بقیه تیم‌ها مشهود است.

وی افزود: پرسپولیس در خط دفاع و حمله به انسجام رسیده و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کنند. از طرفی هم، تیم بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهد با پرس بالا آن را پس می‌گیرد و بعد به سمت دروازه حریف یورش می‌برد. نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس در این هفته‌ها این است که این تیم به شدت تشنه گلزنی‌ است و بر خلاف تیم‌های که گل می‌زنند و دفاع می‌کنند، بعد از رسیدن به گل باز هم تلاش می‌کند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برساند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: شوکی که با عوض شدن سرمربی در پرسپولیس ایجاد شد خوشبختانه مثبت بود و معمولا این اتفاق همیشه رخ می‌دهد. اگر به فوتبال اروپا هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آ.اس رم هم با اخراج خوزه مورینیو و حضور دنیله دِروسی، نتایج خوب و جالب توجهی می‌گیرد.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی از شرایط موجود خسته شده بود و خواسته‌هایش انجام نمی‌شد و باید می‌رفت. بعد از جدایی او پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد. مهره‌های خوبی همچون عبدالکریم حسن،‌ اوستون اورنوف، عیسی‌ آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو جذب شدند و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شده است. تیم، نیمکت خوب و قوی دارد که این موضوع یکی از امتیازات مهم در مسیر قهرمانی‌ است.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ دست خواهد یافت یا خیر؟» عنوان کرد: تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و بدون اغراق پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و تیم از نظر ساختار دفاعی و تهاجمی در فرم ایده‌آلی قرار دارد. با توجه به شرایطی که من می‌بینم مسلما استقلال امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص حواشی ایجادشده و بیانیه‌نویسی استقلال در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس نیز عنوان کرد: این رفتارها دیگر منسوخ و زننده شده و حمله به پرسپولیس دیگر یه پروژه نخ‌نما است. مردم فوتبال را بیشتر از من و سایر دوستان می‌فهمند و آنالیز می‌کنند و فریب این جریانات را نمی‌خورند. هر تیمی که آرامش داشته باشد، مسلما به قهرمانی خواهد رسید. بیانیه نوشتن و این قبیل کارها در گذشته اثر داشت! اکنون فوتبال به‌روز شده است و دیگر مثل سابق نیست که با لشکرکشی قهرمان شوید!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس این هفته سرخ‌ها با سپاهان نیز افزود: سپاهان تیم شایسته و خوبی است. در این سال‌ها هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی گرفته است اما متاسفانه مربیان این تیم کارآمد نبودند و فقط جیب‌های خود را پر کردند و رفتند. اگر نگاه کنید تیم‌های که مربی خارجی آوردند نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند اما در آن‌سو می‌بینم مربیان جوانی مثل محرم نویدکیا و سعید دقیقی نتایج خوبی گرفته‌اند. بهتر است به مربیان ایرانی اعتماد شود زیرا آنها به شرایط آشنا و از همه مهم‌تر سرمایه فوتبال ما هستند. قطعا این بازی نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ دارد و کار برای پرسپولیس در این دیدار سخت خواهد بود. بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است. اما مطمئنم با توجه به شرایط، پرسپولیس برنده خواهد شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است