Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@09:07:16 GMT

آغاز تزریق مطالعاتی واکسن برکت به افراد ۱۲ تا ۱۸ سال

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۵۳۶۷

‍‍‍‍‍‍

واکسن "کوو ایران برکت" با دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو فاز یک و دو مطالعاتی بر روی ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها را آغاز کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فاز یک و دو مطالعات بالینی ۱۲ تا ۱۸ سال را با تزریق واکسن به ۶ کودک آغاز کرد.

واکسن کوو ایران برکت، اولین و کم عارضه‌ترین واکسن ایرانی است که سازمان غذا دارو ۲۳ آبان مجوز شروع فاز بالینی کودکان را صادر کرده و از امروز این فاز شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلیلی مدیر گروه تولید واکسن برکت ستاد اجرایی در حاشیه این مراسم گفت: تاکنون ۲۰ میلیون دُز واکسن برکت تولید شده است و ۱۱ میلیون دُز نیز به وزارت بهداشت تحویل داده شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تزریق ، فاز بالینی ، ایران برکت ، کوو ایران برکت ، واکسن کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تزریق فاز بالینی ایران برکت کوو ایران برکت واکسن کرونا ایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۴ هزار افطاری به برکت ولادت امام حسن (ع) + فیلم

هرساله به مناسبت ولادت امام حسن(ع)، کریمه‌ اهل بیت سفره افطاری گسترده می‌شود تا بدینوسیله این برکت الهی سپاس داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبر گزاری تسنیم از اصفهان، سنت افطاری دادن یکی از سنت‌های پربرکت ما مسلمان است و ماه مبارک رمضان ماه پرفیضی  است که این فرصت را برای ما مسلملن فراهم می‌کند.

اما ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریمه اهل بیت مزید بر علت شده تا مردم این سنت افطاری دادن را بیش از بیش پاس دارند.

.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • فعالیت ۱۰۰ کمپ مطالعاتی در فارس
  • پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان
  • پخت ۴ هزار افطاری به برکت ولادت امام حسن (ع) + فیلم
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • تزریق ۱۲۵۵ مورد واکسن فلج اطفال در مناطق مرزی کشور