Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور توجه به خدا و معنویت را برای جامعه بشری امروز بیش از پیش ضروری دانست و گفت: مفاهیم مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست‌های علمی مباحثه شود تا دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیکتر شود.

به گزارش برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه «آندژی یوزوویچ» سفیر جدید واتیکان در تهران، با تأکید بر اینکه امروز توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری ضروری است، اظهار داشت: براساس آموزهای قرانی، وجه مشترک ما که همان ادیان ابراهیمی باشد موجب اتحاد و انسجام ما می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که امروز در جهان ظلم می‌کنند، اگر به آموزه‌های مسیح توجه کنند، دیگر مرتکب ظلم نمی‌شوند و واتیکان می تواند در این زمینه نقش فعالی ایفا کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: مفاهیم دین مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست‌های علمی مباحثه شود تا دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیکتر شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی واتیکان جامعه جهان دین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و آقای شهباز شریف، امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، دیدار دو جانبه‌ داشتند.

برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌ سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از دیگر برنامه‌های امروز این سفر بود.

سپس، رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به نام ایران که از مقابل مجلس این کشور آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید