Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهه منصوریان قید کمربند مسابقات wlf را زد

شیطنت چینی‌ ها در مورد مسابقات wlf و دیدار فینال این سازمان همچنان ادامه دارد.

به گزارش طرفداری، الهه منصوریان که قرار بود در مسابقه قبلی به مصاف لی‌ مینگ‌ روی برود، در اقدامی عجیب به مصاف فایتر دیگری رفت و توانست او را در همان دقیقه اول مسابقه ناک‌اوت کند. چینی‌ها که به شدت نگران قهرمان سابق wlf بودند، به هر ترتیبی او را تا فینال رساندند و همه کار کردند تا الهه منصوریان با او روبرو نشود اما حالا و در آستانه فینال اتفاق عجیبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی‌ مینگ‌ روی که به دختر معجزه‌ گر در چین معروف است، عکسی از پایش در آتل منتشر کرد و پس از آن اعلام شد مسابقه او با الهه منصوریان برای چندمین‌ بار دچار تاخیر می‌شود! چینی‌ ها که به خوبی می‌دانند الهه منصوریان امید اول تیم‌ ووشوی ایران است و باید در اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی شرکت کند، تاریخ جدید و سوم مسابقه فینال را هم‌زمان با مسابقات آسیایی اعلام کردند!

الهه منصوریان که قرار بود به ترتیب در تاریخ‌های 2021/7/31، 2021/8/6 و 2021/9/25 به مصاف آخرین قهرمان wlf برود، در چهارمین تاریخ اعلامی سازمان wlf برای مسابقه فینال باید یکی از حساس‌ترین انتخاب‌های ورزشی‌اش را انجام دهد. الهه منصوریان که یک سال است برای رسیدن به کمربند wlf تلاش کرده و حتی در چین زندگی می کند، در حالی می تواند اولین ایرانی صاحب کمربند این سازمان باشد که قید حضورش در مسابقات انتخابی و اردوی تیم ملی ایران را بزند.

الهه منصوریان که قطعا از هر لحاظ قوی‌تر و شایسته‌تر از لی‌ مینگ‌ روی است، در گفتگو با مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده به خاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران قید کمربند و قهرمانی wlf را می زند. این تصمیم بزرگ و سخت الهه منصوریان آنقدر برای چینی‌ها و لی‌ مینگ‌ روی خوشحال کننده و جذاب بود که آخرین قهرمان wlf قید آتل را زد و با انتشار عکسی از الهه منصوریان، به تعریف از او پرداخت و در مورد مسابقه با قهرمان جهان گفت.

الهه منصوریان با توجه به این موضوع، برای حضور در مسابقات انتخابی و اردوی تیم ملی به زودی به تهران باز خواهد گشت.

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهه منصوریان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد

شاگردان آرنه اسلات جام دیگری را به ویترین افتخارات خود افزودند. 

فاینورد با کسب پیروزی ۱-۰ مقابل نایمخن، قهرمان جام حذفی هلند در فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام گرفت.

طرفداری | در این مسابقه که تقابل علیرضا جهانبخش و تیم سابقش بود، ملی‌پوش کشورمان از دقیقه ۸۷ برای فاینورد به میدان رفت. تک گل بازی در دقیقه ۵۹ توسط ایگور پیکسائو به ثمر رسید و ضمنا فاینورد از دقیقه ۷۲ در پی اخراج یانکوبا مینته، ۱۰ نفره به کارش ادامه داد. گفتنی است که فاینورد هم اکنون در لیگ هلند، پس از انجام ۳۰ بازی، با کسب ۷۲ امتیاز در رده دوم قرار داد و با توجه به ۸۱ امتیازی بودن آیندهوون صدرنشین، عملا قهرمانی را از دست رفته می‌بیند. 

آمار مسابقه فاینورد - نایمخن

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!