Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق دارایکم و پالایشی ‌یکم به ترتیب با افت 2.25 و 1.81 درصدی همراه بود.

به گزارش برنا، شاخص بورس امروز سه شنبه 2 آذر‌ماه با افت بیش 2 هزار واحدی همراه بود و هر واحد از دارا‌یکم با افت 2.25 درصدی به نرخ 11 هزار و 569 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد آن به 2 میلیون 313 هزار و 800 تومان کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 14.412 تومان ثبت شد.

همچنین ارزش هر واحد از صندوق پالایشی یکم نیز با افت 1.81 درصدی به 7 هزار و 202 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد آن به 3 میلیون 601 هزار  تومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 8.956 تومان ثبت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاخص شاخص ارزش واحد پالایشی ارزش پالایش یکم ارزش دارایکم 2 آذر بورس 2 اذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته

افشین محمدی گفت: طی سال گذشته در استان همدان ۴۴ هزار و ۳۳۲ واحد خون و ۸۷۲ واحد پلاکت فرزیس اهداء شده که این میزان اهدای خون به نسبت سال ۱۴۰۱ حدود ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به اهدای ۳۸۷۲ واحد خون و ۹۹ واحد پلاک فرزیس در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در استان همدان افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۱۵ واحد از مازاد نیاز خون استان همدان به سایر استان‌ها ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: فرآورده‌های خونی دارای تاریخ انقضاء هستند بنابراین برای اینکه تاریخ فرآورده‌های خونی نگذرد بعد از پاسخگویی و تأمین نیاز بیمارستان‌های سطح استان، مازاد فرآورده‌های خونی با هماهنگی لازم از طریق شبکه ملی خون‌رسانی به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان همدان تصریح کرد: در همین رابطه تهران، زاهدان و بندرعباس از جمله استان‌هایی بوده‌اند که فرآورده‌های خونی مازاد نیاز استان همدان در سال گذشته به این استان‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم استان همدان در زمینه اهدای خون یادآور شد: در حال حاضر در استان، شهرستان‌های همدان و ملایر دارای مرکز خونگیری ثابت هستند و در این رابطه مرکز خونگیری همدان همه‌روزه صبح و بعدازظهر و مرکز خونگیری ملایر همه روزه از صبح تا ظهر دارای فعالیت است.

محمدی اضافه کرد: تیم سیار انتقال خون استان برای تسهیل در اهدای خون سایر شهرستان‌ها، یک روز در ماه به شهرستان اسدآباد، دو روز در ماه به شهرستان تویسرکان و سه روز در ماه به شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برای شهرستان رزن نیز در صورت همکاری فرمانداری این شهرستان در رابطه با تأمین فضای لازم و مناسب برای خونگیری دارای برنامه خواهیم بود و به منظور خونگیری و اهدای خون، همکاران تیم سیار را به صورت ماهانه مانند سایر شهرستان‌های استان به این شهرستان اعزام خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار