Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک نفت آبادان در آستانه بازی با پرسپولیس از حضور هواداران به عنوان یک اتفاق مثبت در مسیر نمایش جذاب دو تیم یاد می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در استادیوم آزادی قرار است از هواداران خود مقابل نفت آبادان بهره ببرد. اتفاقی که مهدی حنفی بازیکن طلایی‌پوشان به عنوان یک عامل مثبت برای نمایش بهتر دو تیم در بازی فردا از آن یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک نفت آبادان در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی راپشت سر گذاشته‌ایم و تمام تمرکزمان را بر روی این بازی است. هدف ما کسب 3 امتیاز حساس مقابل تیم خوب پرسپولیس است. امیدوارم بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم و پیروز از این میدان بیرون بیاییم و دل هواداران صنعت نفت آبادان را شاد کنیم.

 

بازیکن صنعت نفت آبادان در واکنش به بازگشت هواداران به استادیوم و حضور آنها در بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت: باید بگویم کار سختی را در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت و قطعا حضور تماشاگران بعد از دو سال اتفاق جالبی خواهد بود و انرژی زیادی خواهند گذاشت و ما هم از حضور پرشور آنها لذت خواهیم برد. امیدوارم  بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و این موضوع به آن کمک کند.

 

حنفی درباره تجربه کارش با علیرضا منصوریان گفت: علی آقا مربی بزرگی است و قطعا هر بازیکنی دوست دارد با ایشان کار کند. یکی از خصلت های بارز علی آقا انرژی بالای‌شان در تمرینات هست که این خصیصه را به تیم هم منتقل کردند. امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

هافبک نفت آبادان در واکنش به این سوال که عملکرد پرسپولیس طی این فصل به شکلی بوده که شاید کسب امتیاز از آنها در این بازی دور از دسترس نباشد، اینطور گفت: نباید به نتایج اخیر این تیم توجه کنیم چرا که پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است و یک تیم بزرگ و قدرتمند است.  ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم اما نباید به این نتایج اکتفا کرد و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیاز بازی را بدست آوریم و با این هدف در استادیوم آزادی حاضر خواهیم شد.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

به نقل از ورزش سه مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رامین رضاییان در دور رفت لیگ برتر دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس به دست آورد و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات سپاهان اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد که رامین رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898178

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند