Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:58:01 GMT

خرید چه محصولاتی در بلک فرایدی به‌صرفه است؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۴۳۲

خرید چه محصولاتی در بلک فرایدی به‌صرفه است؟

جمعه سیاه یک جمعه معمولی و تعطیل نیست؛ بلکه اتفاقا در بلک فرایدی کسب و کارها شلوغ‌ترین روز خود را می‌گذرانند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، در این روز صاحبان کسب و کارها محصولات و خدمات خود را با تخفیف‌هایی تا 90 درصد ارائه می‌دهند تا مشتریان به خرید ترغیب شوند. چند سالی است که این روز هیجان انگیز، به ایران هم راه یافته و امسال، پنجم آذر، بلک فرایدی 1400 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم درباره بلک فرایدی این است که حراج جمعه سیاه مربوط به صنف خاصی نیست و از لوازم خانگی گرفته تا لوازم الکترونیکی و حتی خوراکی با تخفیف ویژه بلک فرایدی به فروش می‌رسند.

در ادامه به برخی محصولات و خدمات تخفیف دار بلک فرایدی می‌پردازیم؛

حراج صندل بلک فرایدی

مد و پوشاک از پرطرفدارترین محصولات بلک فرایدی هستند و اولین رتبه را در محصولات پرفروش سایت‌های داخلی و خارجی دارند. به طوری که مردم برای به دست آوردن بعضی از برندهای تخفیفی، سر و دست می‌شکنند.

یکی از مواردی که مردم برای خرید آن منتظر بلک فرایدی می‌مانند، صندل است؛ حتی با وجود اینکه بلک فرایدی در زمستان برگزار می‌شود! کفش و صندل از دسته محصولاتی هستند که اگر کیفیت بالایی داشته باشند، تا سال‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. پس با توجه به افزایش قیمت‌ها، می‌توان در بلک فرایدی از حالا برای تابستان پیش رو یک صندل باکیفیت تهیه کرد و از حراج صندل طبی بلک فرایدی در میان پوشاک تخفیف خورده بهره‌مند شد.

حراج تعمیرات موبایل بلک فرایدی

این روزها، تنها خود وسایل دیجیتال نیستند که گران‌ شده‌اند، بلکه حتی هزینه تعمیرات آن‌ها نیز سر به فلک کشیده است. به طوری که بسیاری از متخصصین توصیه می‌کنند، به جای تعمیر یک گوشی تلفن همراه، مدل نو آن خریداری شود چرا که تعمیر و خرید گوشی جدید چندان اختلاف قیمت ندارند.

اما نباید عجله کرد! چرا که در بلک فرایدی می‌توان از خدمات تعمیر موبایل با تخفیف بهره‌مند شد و با قیمت بسیار کمتر از یک گوشی نو، گوشی خراب را تعمیر و دوباره تا سال‌های سال از آن استفاده کرد.

تخفیفات وسایل دیجیتال در بلک فرایدی، تنها محدود به تعمیر آن‌ها نمی‌شود. افزون بر تعمیر، برای مثال می‌توان از حراج خرید سرفیس بلک فرایدی نیز بهره برد.

حراج خرید پسته بلک فرایدی

در سال نوی پیش رو، با توجه به اوج گرفتن روند واکسیناسیون و کاهش شیوع کرونا، احتمالا دید و بازدیدهای نوروزی همچون گذشته پابرجا باشند. آجیل، رکن اصلی این مهمانی‌هاست. اما در بازار مرسوم است که با افزایش نیاز و تقاضای یک کالا، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. بنابراین، خرید آجیل و پسته عید در بلک فرایدی، تقریبا سه ماه قبل از سال نو و شلوغی آجیل‌فروشی‌ها، کار هوشمندانه‌ای است؛ کافی است آجیل را در ظروف دربسته تمیز در فریزر نگه دارید. یا صرفا در حراج خرید پسته بلک فرایدی ، آجیل مورد نیاز برای شب چله امسال را بخرید.

حال، با توجه به نکات گفته شده در ادامه این مطلب چند مجموعه معرفی خواهند شد که تخفیف‌های خوبی را به مناسبت بلک فرایدی در حوزه‌های مختلفی چون پوشاک، وسایل دیجیتال و خوراکی ارائه می‌دهند.

فروشگاه sandal.ir

فروشگاه تخصصی صندل، دمپایی روفرشی خارجی و ایرانی، زنانه، مردانه، بچگانه و نوزادی بیش از 20 سال تجربه فروش انواع دمپایی طبی مناسب برای درمان کمردرد پادرد، خارپاشنه، صندل طبی، دمپایی روفرشی، دمپایی جلوبسته، دمپایی لاانگشتی زنانه مردانه دارد و هر آنچه که در زمینه صندل و دمپایی باشد را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.  فروشگاه sandal.ir در زمان حراج بلک فرایدی برای محصولاتش تا 60 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

تعمیرات موبایل سفیر

موبایل به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی روزمره همه ما است. سفیر وارد کننده قطعات موبایل و معتبرترین مرکز تعمیرات موبایل در تهران به مناسبت آخرین جمعه سال میلادی (بلک فرایدی) در تمامی خدمات تعمیر موبایل و تبلت خود 20 درصد تخفیف اعمال می‌کند. تعمیرات موبایل در مجموعه بزرگ سفیر توسط کادری مجرب با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین سرعت انجام میشود. اگر قصد تعمیر موبایل خود را دارید این فرصت هیجان انگیز را از دست ندهید.

یاسین رایان

یکی از مراجع اصلی عرضه انواع محصولات سرفیس در ایران، مجموعه یاسین رایان است. مجموعه یاسین رایان بر خلاف بسیاری از فروشگاه‌های هم صنف وبسایت کاملاً به‌روزی دارد. این مجموعه هم برای محصولاتش تخفیف ویژه بلک فرایدی در نظر گرفته است. واردات بدون واسطه موجب اختلاف قیمت قابل توجه محصولات این فروشگاه با بازار شده و خرید سرفیس را از آن به صرفه می‌کند. مشتریان می‌توانند با استفاده از کد تخفیف: blackfriday در روزهای 3، 4 و 5 آذرماه با خرید هر دستگاه، از تخفیفی تا سقف 500 هزار تومان بهره‌مند شوند.

پسته اکبری

پسته اکبری به صورت مستقیم از رفسنجان محصولاتش را برای مشتریان ارسال می‌کند. این ارسال مستقیم باعث می‌شود دست حداقل سه دلال از افزایش قیمت خرید پسته کوتاه و فضایی سالم در رقابت و کیفیت ایجاد شود. وب سایت پستر با مدیریت علی لطفی در نظر دارد به بهترین شکل ممکن در عرضه محصولاتی تازه و مرغوب خدمت رسانی کند. این مجموعه هم در روز پنجم آذر ماه به مناسبت جمعه سیاه برای محصولاتش تخفیف ویژه بلک فرایدی در نظر گرفته است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعه سیاه بلک فرایدی تعمیرات موبایل بلک فرایدی بلک فرایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح خرید توافقی محصول سیب‌زمینی از نیمه اسفند پارسال گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده خرید توافقی محصول سیب‌زمینی تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

وی اعلام کرد: در این ارتباط دو مرکز خرید محصول سیب زمینی در شهرستان‌های بروجن و شهرکرد عملیات خرید و ثبت قرارداد‌ها را بین کشاورزان و صادرکنندگان تا اطلاع ثانوی انجام می‌دهند.

برزگر اضافه کرد: با توجه به افت قیمت این محصول از قیمت تمام‌شده برای کشاورز و افزایش هزینه انبارداری برای کشاورزان؛ پس از بازدید رئیس سازمان تعاون روستایی مقرر شد افزون بر ذخیره‌سازی یک هزار و ۵۰۰ تن محصول سیب زمینی مورد نیاز کشور خرید توافقی این محصول نیز در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در مورد صدور معرفی کشاورزان بابت ثبت در سامانه نیز مقرر شد برابر ۴۰ درصد تولید در سامانه پهنه‌بندی کشاورز برای کشاورزان گواهی تولید صادر شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از نیمه اسفند تاکنون بیش از هفت هزار تن محصول سیب‌زمینی به صورت توافقی بین صادرکنندگان و کشاورزان قرارداد منعقد شده است.

برزگر گفت: در راستای نظارت بیشتر بر نحوه خرید توافقی بازدید بار از سوی کارشناسان ناظر، بررسی فیزیکی بار در سردخانه‌های استان، نظارت بر باسکول، صدور بارنامه و تائیدیه گمرکی در مقصد از الزامات این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده امروز قیمت واقعی سیب زمینی به قیمت تمام شده تولید رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • ارائه تخفیف‌های نوروزی بازاریان به مسافران و گردشگران کیش
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)