Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدهادی ایمانیه روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استان فارس به ویژه در حوزه پزشکی و درمان در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز است، اما وقتی میان راه حمایت از دانشگاه را رها می‌کنند موفقیتی که انتظار است حاصل نمی‌شود.

او با اشاره به یکی از چالش‌های دانشگاه گفت: حمایت از تمام وقتی اساتید دانشگاه سبب می‌شود که دانشگاه به موفقیتی که لازم است دست پیدا کند و  این موضوع مکرر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس افزود: استان فارس آمادگی دارد که پایلوت حمایت از تمام وقتی اساتید شود و زمینه‌ها نیز در این استان برای انجام کار فراهم شده است.

استاندار فارس خطاب به معاون وزیر بهداشت گفت:تمرکزگرایی را در دولت سیزدهم بشکنید، چون تفویض ، راه نجات کشور از مشکلات مختلف است.

او با اشاره به ظرفیت استان درباره توریست درمانی، بین‌المللی کردن دانشگاه، ارتقای دانشگاه به نسل سوم و چهارم تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همه این امور مقدم شد و بسیاری از طرح‌ها ابتکار شیراز بود، اما باز مورد بی‌مهری قرار گرفت.

ایمانیه با بیان اینکه شهرک سلامت را دوباره با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: یکی از نگرانی دانشجویان اشتغال است که با این دست فعالیت‌ها می‌توان اشتغال را تامین کرد تا دانشجویان فکر مهاجرت نکنند.

استاندار فارس با بیان اینکه این استان بنیانگذار تاسیس خیرین سلامت فارس بوده و امروز ارزش فعالیت‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: با این وجود خیرین مورد حمایت نیستند، وزارت بهداشت کنار خیرین باشد چراکه در شرایط بد مالی دولت ظرفیت خیرین فرصت خوبی است.

او در ادامه مشکلات دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: در راستای اجرای عدالت درآمدهای اختصاصی دانشگاه شیراز با دیگر دانشگاه‌ها یکسان شود.

استاندار فارس با بیان اینکه وزارت بهداشت تفویض اختیار را برای دانشگاه‌های علوم پزشکی مدنظر قرار دهد، افزود: این امر زمینه‌ای فراهم می‌کند تا استعدادهای جوانان در مسیر تولید قرار بگیرد.

ایمانیه خطاب به معاون وزیر بهداشت گفت: تمرکزگرایی را در دولت سیزدهم بشکنید، چون تفویض راه نجات کشور از مشکلات مختلف است.

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس محمدهادی ایمانیه دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس شیراز استانداری فارس دولت سیزدهم فارس استاندار فارس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه زهرا کاظمیان، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به یک مرد ۴۵ ساله و یک بانوی ۴۴ ساله ساکن شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج برده و دیالیز می‌کردند، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • جزئیات مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود