Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم السادات افشین فر در گفتگو با خبرنگار مهر توضیحاتی پیرامون انتصاب خود به عنوان رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بجنورد ارائه داد.

عضو شورای شهر بجنورد در این خصوص گفت: اخیراً عده‌ای به این انتصاب انتقاد وارد کردند و آن را غیر قانونی دانستند در حالی که طبق استعلام گرفته شده از وزارت کشور، این مسئله خلاف قانون نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر مربوط به حضور در دانشگاه‌ها است.

افشین فر بیان داشت: مجموعه انقلاب حتی دانشکده نیز نیست؛ در حالی که اگر دانشکده باشد باید استعلام صورت گیرد زیرا قانون در این حوزه مسکوت است.

وی در انتها گفت: آموزشکده انقلاب بجنورد جزو دانشگاه‌ها محسوب نمی‌شود لذا منع قانونی برای حضور اعضای شورای بر ریاست این مجموعه وجود ندارد.

کد خبر 5359206

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای بجنورد شورای شهر هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود

احمدرضا فاضلی ، با تاکید بر اهمیت ایجاد بستر‌های لازم جهت کشف و پرورش استعداد افراد در رشته‌های فنی،گفت: در این پارک که توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم فعالیت خود را شروع خواهد کرد، رشته‌های پرتقاضا مبتنی بر نیاز‌های روز و آینده استان و کشور به مردم آموزش داده می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم  با تاکید بر اینکه از پایه‌های اصلی توسعه جوامع بشری رشد اقتصادی است و آن نیز در گرو رونق تولید محقق می‌شود، گفت: مهارت آموزی و کارآفرینی با رویکرد مردم محوری می‌تواند یکی از شاخص‌های مشارکت آنان در اقتصاد باشد.

به گفته فاضلی، ازآنجایی‌که به‌منظور پرورش نسلی کارآمد و پویا باید مسیر‌های افزایش مهارت دانش‌آموزان و دانشجویان را گسترش داد، بنابراین رشد و توسعه اقتصادی و افزایش سطح تولید به ایجاد و توسعه اشتغال وابسته است که در این میان توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم ادامه داد: از سوی دیگر مهارت‌آموزی نقش مهمی در رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی دارد و در دستیابی به توسعه پایدار اثرگذار است که دراین راستا باید فرهنگ مهارت‌آموزی در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود.

فاضلی افزود: امروزه مهارت‌آموزی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی کشور است و باید بدانیم دانش‌محوری به‌تن‌هایی قادر به رونق تولید نیست و رویکرد مهارت‌محوری و مهارت‌آموزی برای کلیه اقشار به‌ویژه جوانان است که زمینه اشتغال و تولید را رونق می‌بخشد.

او ادامه داد: آنچه مسلم است جهش تولید نیازمند جهشی شگرف در به‌کارگیری استعداد‌ها و توانمندسازی مهارتی مردم و به‌ویژه جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی و مدیریتی کشور است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم  یادآور شد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم نیز با رسالت تربیت نیروی متخصص متعهد در صدد تدوین برنامه‌های حضور حداکثری مشارکت مردم و به‌خصوص جوانان دانشگاهی در عرصه صنعت است و ما همچون سال گذشته ضمن تقویت برنامه‌های آموزشی کارگاهی هم در توانمندسازی مهارتی نقش ایفا کرده و هم به هدایت جوانان جهت ورود به بازار کار و صنعت و ایجاد فرصت‌های کارآفرینی اهتمام خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم  عنوان کرد: سه هزار و ۱۰۰ دانشجو در ۲ آموزشکده دخترانه و پسرانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم در ۱۹ رشته مهارتی مشغول تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شعرخوانی شنیدنی افشین علا در محضر رهبر انقلاب
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین