Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:45:50 GMT

سرپرست دانشگاه کوثر بجنورد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۹۵۶

سرپرست دانشگاه کوثر بجنورد منصوب شد

ایسنا/خراسان شمالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، خانم «محبوبه معین مقدس» را به عنوان سرپرست «دانشگاه کوثر» بجنورد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر معین مقدس آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه کوثر بجنورد» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیهٔ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات آن دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و جهادی و اجرای محورهای سند «دانشگاه اسلامی» در راستای تحقق راهبردهای «بیانیه گام دوم»؛ به ویژه تلاش برای تربیت نسل زمینه‌ساز «سبک زندگی اسلامی»، تقویت بنیان خانواده و نقش‌آفرینی شایسته بانوان فرهیخته در تراز انقلاب اسلامی، بکار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر علیرضا حسینی رئیس سابق دانشگاه کوثر بجنورد قدردانی کرد.

گفتنی است محبوبه معین مقدس، نخستین سرپرست خانم این دانشگاه محسوب می شود.

خانم محبوبه معین مقدس دارای دکترای فیزیک عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه کوثر است که معاونت دانشجویی و ریاست دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد و همچنین مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی علمی و آموزشی دانشگاه کوثر بجنورد انتصاب وزير علوم دانشگاه کوثر معین مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

 با حکم شهردار تهران عصر امروز -۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳- امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس