Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری همزمان با برگزاری مرحله نهایی و اختتامیه دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری، تیم‌های دانشجویی «فارابی»، «شهید ظفر خالدی» و «ویرا» به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایسنا، سیروس رضایی- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری امروز دوم آذرماه در آئین اختتامیه مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره  دانشجویی که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از سال ۹۰ در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مشارکت واحدهای استانی جهاد دانشگاهی هر ساله در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود که در استان از سال ۹۴ به‌صورت مستمر اجرا شده است و حدود ۲۰۰۰ دانشجو در این مسابقات حضور پیدا کرده و بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از استان‌های برتر در حوزه اجرای مسابقات مناظره دانشجویی شناخته می‌شود، ادامه داد: توسعه فرهنگ گفت‌وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و انتقادی و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم از جمله اهداف این رویداد بزرگ فرهنگی- دانشجویی است.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات مناظره دانشجویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شوند که مرحله منطقه‌ای این مسابقات، امسال در سه منطقه منتخب در دی‌ماه برگزار خواهد شد و مرحله کشوری نیز با حضور ۱۶ تیم برگزیده در اسفندماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

رضایی با تقدیر از همکاری و مشارکت دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری و دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، یادآور شد: امسال در مرحله استانی ۱۴ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های شهرکرد، فرهنگیان، پیام‌نور، آزاد اسلامی، علمی- کاربردی و علوم پزشکی استان ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین مشارکت مربوط به دانشگاه فرهنگیان استان بوده است و بدین دلیل از رئیس این دانشگاه و حوزه فرهنگی این دانشگاه تجلیل به‌ عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرر: مسابقات مناظره دانشجویی از ۱۹ آبان‌ماه در محل جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد که در نهایت امروز تیم‌های منتخب با برگزاری مسابقه رده‌بندی و فینال مشخص شدند و تعدادی از این تیم‌ها برای شرکت در مرحله منطقه‌ای، اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ تیم‌های منتخب این دوره، ترکیبی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، پیام نور، دانشگاه شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی منطقه چهارمحال و بختیاری مسابقات مناظره دانشجویی مسابقات ملی مناظره چهارمحال و بختیاری مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بیگی و مالخلیفه با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • ضیافت افطاری همزمان با میلاد امام حسن (ع) در روستای شیخ شبان + فیلم