Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – دیدار تیم‌های مس سونگون و ملی حفاری اهواز در حالی با برتری ۶ بر یک تیم میزبان به پایان رسید که بازیکنان دو تیم در صحنه‌های مختلف با هم درگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و ملی حفاری اهواز در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برتری 6 بر یک تیم میزبان به پایان رسید که گل پایانی این دیدار در فاصله 2 ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های این بازی به شرح زیر است:

* این دیدار در حالی برگزار شد که در لیست تیم ملی حفاری اهواز مقابل نام سرمربی و مدیر رسانه‌ای خالی بوده و حسین کاظمی به عنوان مدیر تیم هدایت بازیکنان را بر عهده داشت.

* داسیلوا راموس در حالی امروز در ترکیب مس سونگون به میدان رفت که دومین بازی خود را برای این تیم انجام داد و موفق شد دومین گل خود را هم برای مس به ثمر برساند. این بازیکن در دیدار گذشته هم یک گل برای تیمش به ثمر رسانده بود.

* علیرضا صمیمی در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست دچار مصدومیت جزئی شد. پس از اتمام نیمه و ترک زمین توسط بازیکنان دو تیم، کادر پزشکی مس در زمین حضور یافته و به مداوای دروازه‌بان مصدوم این تیم پرداختند.

* بازیکنان مس سونگون و ملی حفاری اهواز پیش از آغاز نیمه دوم حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* در دقایق مختلف بازی اعتراضات زیادی از طرف بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم نسبت به قضاوت این دیدار صورت گرفت.

* در نیمه دوم بازی، امید رستمی، دروازه‌بان ملی حفاری در دقایق مختلف از دروازه خارج‌شده و به همکاری با بازیکنان تیمش پرداخت.

برد پرگل مس سونگون مقابل تیم قعر جدولی/ ملی حفاری در تبریز شش‌تایی شدلیگ برتر فوتسال| تقابل مس سونگون و ملی حفاری در تبریز؛ صعود به صدر یا سقوط دو رده‌ای؟لیگ برتر فوتسال| بازگشت گیتی‌پسند به صدر جدول/ پیروزی مس سونگون و فرش‌آرا

* درگیری حمید احمدی از مس سونگون و محمد ربی هادی از ملی حفاری در دقیقه 22 یک کارت زرد برای هر یک از این بازیکنان در پی داشت.

* در اواسط نیمه دوم بازی فیزیکی و عصبی بازیکنان ملی حفاری شدت یافت و امید رستمی (دروازه‌بان) به همراه حسین فهیمی در دقایق 24 و 25 به خاطر خطای نسبتاً شدید با کارت زرد داور جریمه شدند.

* بازیکنان دو تیم در صحنه‌های مختلف با هم درگیر شدند که این موضوع واکنش جدی داور بازی را در پی داشت.

* در دقیقه 30 این دیدار، بازیکن ملی حفاری در محوطه جریمه تیمش روی ابوالقاسم عروجی خطای پنالتی کرد و عروجی موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند.

* علیرضا عسگری در حالی گل ششم مس سونگون را وارد دروازه تیم حریف کرد که تنها 2 ثانیه از زمان بازی باقی‌مانده بود.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس سونگون و ملی حفاری ملی حفاری اهواز بازیکنان دو تیم ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)

درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است