Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ سه‌شنبه دوم آذرماه _ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۵۵ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان دو مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۲۰۴ یک نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دو هزار و ۶۲۸ نفر رسیده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، افراد باید به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 537443

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرونا هندی کرونا دلتا سيستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان کرونای هندی در سیستان و بلوچستان کرونای جهش یافته در سیستان و بلوچستان کرونای دلتا در سیستان و بلوچستان زاهدان وضعیت کرونا در زاهدان کرونا در زاهدان کرونای انگلیسی در زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت گذشته بیماران بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان | حجم آب را ببینید + فیلم

دریافت 1003 KB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از حجم آبی که از سد کهیر شهرستان کنارک سرریز شده، ببینید.

کد خبر 845231 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان سد حوادث ایران

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان | حجم آب را ببینید + فیلم
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی