Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یحیی گل محمدی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان صحبت هایی را مطرح کرده است.
به گزارش آریا، گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر شرکت کرد. یحیی گل محمدی گفت: بعد از اینکه ما در سه دیدار اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خود داشتیم برآورده نکردیم بازی فردا برای ما خیلی مهم و حساس است و کسب سه امتیاز آن برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید تلاش زیادی کرد تا تمرکز بالایی داشته باشیم، زیرا مقابل تیم تکنیکی، دونده و قابل احترامی بازی داریم. نفت آبادان فوتبال خوبی بازی می‌کند، آماده مسابقه هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. با بازیکنان هم در خصوص وضعیت تیم صحبت‌های زیادی انجام دادیم. می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند و این موضوع را درک می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

 باید با همدلی و اتحاد و پشتیبانی از همدیگر این مسیر را ادامه بدهیم، راه سختی را پیش رو داریم و تا آخرین لحظه برای رد شدن از خط پایان باید تلاش کنیم. همه ما باید این کار را انجام بدهیم، باید تلاش و زحمت بیشتری داشته باشیم و بیشتر تمرکز کنیم. نباید در کار خود اسیر  حواشی شویم، حمایت از پرسپولیس هم باید اولویت کار همه ما باشد. با وجود مشکلات زیادی که بچه‌های ما داشته و دارند، تحت فشار شدیدی هستند اما همه آنها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی این تیم تلاش می‌کنیم. به همین دلیل باید به بازیکنان اعتماد کرده و از آنها حمایت کنیم. 
گل محمدی اضافه کرد:

 دیدار فردا با هوادار برگزار می‌شود، خودم از این بابت خیلی خوشحال هستم. پس از حدود دو سال مقابل تماشاگر بازی کردن واقعا لذت دیگری دارد. بی‌صبرانه منتظر مسابقه فردا هستیم تا حضور گرم هواداران را کنار خودمان تجربه کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم، امیدوارم دیدار خوبی برگزار کنیم تا به روند خوب تیمی برگردیم.
وی در مورد اینکه پرسپولیس در دو مقطع یعنی پس از مسجل شدن قهرمانی در لیگ بیستم و دیگری در بازگشت از فینالی لیگ قهرمانان آسیا برای چند هفته نتیجه خوبی نگرفت، توضیح داد:

 هر تیمی در طول فصل امکان دارد افت داشته باشد و وارد مسیری شود که خیلی سخت است. متاسفانه ما هم این مسیر را طی می‌کنیم اما باید خیلی زود این مسیر را عوض کرده و به شکل تیم قبلی بازگردیم. البته همه فوتبال تمرین و مسابقه نیست، اتفاقاتی که بیرون از زمین می‌افتد و مشکلات تیم تاثیر خود را روی ذهن همه ما می‌گذارد و کار را سخت می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

 یک تیم برای رسیدن به قهرمانی باید دست کم آرامش فکری داشته باشد، اما در فوتبال ایران همیشه مشکلات وجود دارد، با رفع این مشکلات راحت‌تر می‌توان به ادامه کار خوش‌بین و امیدوار بود. 
گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وحید امیری نمی‌تواند عملکرد خوبش در تیم ملی را در پرسپولیس به نمایش بگذارد، گفت:

 وحید همیشه بازی‌های خوبی برای ما انجام داده و این تحلیل را زیاد قبول ندارم. امیری هر موقع برای پرسپولیس بازی کرده بهترین عملکرد را برای ما داشته است، کیفیت کاری که برای ما داشته راضی‌کننده بوده و اکنون هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
وی درباره اینکه آیا احتمال دارد به خاطر تعامل نداشتن فدراسیون فوتبال و تیم ملی از اردوهای بعدی آنالیزور خود و کریم باقری را در اختیار کادر فنی ملی‌پوشان کشورمان قرار ندهد، گفت:‌

 یکی از مشکلاتی که برای ما به وجود می‌آید به خاطر اردوها و برگزاری دیدارهای تیم ملی است، فدراسیون فوتبال هم از این مشکلات آگاهی و اطلاع دارد، اصلا دنبال برخورد متقابل و رو در رو با فدراسیون نیستیم و دوست داریم تیم ملی ما همیشه موفق باشد، زیرا این امر خیلی حائز اهمیت است.
سرمربی سرخپوشان افزود:

 هر زمان حال تیم ملی خوب باشد، حال فوتبال ما هم خوب خواهد شد. همیشه از طرف پرسپولیس این تعامل وجود دارد، سبب افتخارمان است که بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی از پرسپولیس باشند، امکان دارد برخی از آنها از تیم ما جدا شده باشند، اما از پرسپولیس به تیم ملی رسیدند. مربیانی هم که در اختیارشان می‌گذاریم قابل هستند. این کمک از طرف ما همیشه بوده و ادامه خواهد داشت، اما دوست داریم تعامل بیشتری با پرسپولیس صورت بگیرد. این حق را داریم از تمام بازیکنان خود به بهترین شکل استفاده کنیم. آنها در تیم ملی  نقش به سزایی دارند و ما هم دوست داریم این نقش را برای تیم ما داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:

 وحید امیری در دو دیدار اخیر بهترین بازیکن تیم ملی بود، چرا ما نباید مقابل مس رفسنجان از این بازیکن استفاده کنیم؟ این وضعیت واقعا عجیب و غریب است. امیدوارم تعامل دوطرفه باشد. 
گل محمدی در مورد خروج اخبار تیم پرسپولیس از رختکن این تیم توضیح داد:

 واقعا خودم نمی‌توانم جلوی این مسئله را بگیرم. این مشکل از سال‌ها قبل وجود داشته و متاسفانه اخبار رختکن مثل ارنج و ترکیب تیم به بیرون راه پیدا می‌کند. دوست نداریم این اتفاق بیفتد، در سال‌های گذشته که این اتفاق می‌افتاد زیاد اهمیت نمی‌دادم، اما اکنون کاری از دست من برنمی‌آید و نمی‌توانم کسی را بازجویی کنم که چگونه این اتفاق می‌افتد. 
وی عنوان کرد:

 همه تیم‌هایی که ترکیبشان در روز قبل مسابقه مشخص است این مشکل را دارند و فقط مربوط به پرسپولیس نیست، اگر ترکیب تیم به بیرون درز پیدا نمی‌کند به این دلیل است که آنها در تمرین قبل از بازی ترکیب خود را انتخاب نکرده‌اند و روز مسابقه این کار را انجام می‌دهند. این چالشی که ما داریم مقداری متفاوت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا برخی بازیکنان نسبت به کیفیت لباس‌های سرخپوشان اعتراضاتی داشته‌اند، اظهار داشت:

 بحث لباس واقعا در فوتبال مهم است، متاسفانه کیفیتی که قرار بود در ابتدای فصل به ما بدهند، خوب نیست و حتی رنگ لباس‌های ما مشکل دارد. فکر می‌کنم آنها در ایران تولید می‌شوند. صحبت‌هایی در این مورد داشتیم و احتمال دارد جنس، رنگ و طرح پیراهن پرسپولیس تغییر کند و مورد بازبینی قرار بگیرد. وقتی صحبت‌های هواداران را پیگیری می‌کنیم آنها هم از شکل و شمایل پیراهن‌های پرسپولیس راضی نیستند و باید هرچه سریع‌تر این تغییرات انجام شود. طبق صحبت‌هایی که داشتیم احتمالا تا یکی دو هفته آینده لباس‌هایمان تغییر خواهد کرد.
گل محمدی درباره بسته نماندن دروازه پرسپولیس در 5 بازی اخیر ابتدای فصل و احتمال تغییر مجدد دروازه‌بان این تیم مقابل نفت آبادان توضیح داد:

 وقتی تیمی گل می‌خورد فقط مقصر دروازه‌بان نیست و همه نفرات مقصرند. همه ارکان تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرند و دفاع تیمی ما بهتر شود. یکی از دلایل موفقیت ما در یکی دو سال گذشته دفاع تیمی خوب پرسپولیس بود. در لیگ برتر جبران گل خورده خیلی سخت است و باید بخش دفاعی خود را قوی‌تر کنیم.
وی در مورد بلاتکلیف بودن دو بازیکن تاجیکستانی این تیم گفت:

 چون نام تیم ما پرسپولیس است زیاد اهمیت داده نمی‌شود، اگر برای باشگاه‌های دیگر چنین اتفاقی می‌افتد زمین و زمان را بهم می‌دوختند، اما به این دلیل که حرف نمی‌زنیم و سرمان به کار خودمان است و با حداقل‌ها می‌سازیم و مشکلات را تحمل می‌کنیم، کسی به مشکلاتی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد اهمیتی نمی‌دهد. البته این موارد واقعا به پرسپولیس ضربه می‌زند. حدود دو هفته است که بازیکنان تاجیکستانی به ایران آمده‌اند اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. چه بگویم! این مشکلات مربوط به باشگاه است و باید برای رفع آن تلاش کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

 دو بازیکن تاجیکستانی نفرات خوبی هستند و می‌توانند به عنوان بازیکنان جوان برای آینده باشگاه تاثیرگذار باشند. 
گل محمدی در خصوص اشتباهات داوری بازی‌های اخیر این تیم گفت:

 به عنوان مربی تیم دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم، در بیانیه‌ای که باشگاه داد برخی مسائل نوشته شده است. دوست دارم فضا برای داوران خوب باشد و آنها در فضایی با احترام و با آرامش بیشتر قضاوت کنند. داوران مشکلات زیادی دارند و با توجه به سختی کارشان عملکردی فراتر از باور دارند. 
وی تاکید کرد:

 آنها باید سختی زیادی را تحمل کنند، نبود VAR شرایط را برای کل داوران ما سخت کرده است. اگر این سیستم را به کشور بیاوریم قطعا کار داوران راحت‌تر و تصمیم‌گیری‌هایشان بهتر خواهد شد. در شرایطی که برخی داوران حتی هدست‌هایشان مشکل دارد، نباید انتظار زیادی از آنها داشت و فقط باید امیدوار بود در صحنه‌های تاثیرگذار تصمیمات خوبی بگیرند. همیشه موضع من نسبت به داوری احترام بوده و امیدوارم وضعیت داوری با دادن امکانات بیشتر، بهتر شود.
وی در مورد بلاتکلیفی مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت:

 قطعا این موضوع به تیم آسیب می‌زند. منِ مربی و بازیکن باید بدانیم تیمم چه تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی‌اش مشخص باشد. این مشکلات خیلی واضح است و پیچیده نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس قطعا باید اعضای هیات مدیره‌اش و حتی اعضای کمیته و انضباطی مدیرانش چارت مشخصی داشته باشند. این موضوع به اینکه بتواند با تمرکز بیشتری کارش را انجام بدهد کمک خواهد کرد. 
سرمربی قرمزپوشان پایتخت اظهار داشت:‌

 حالتی که برای پرسپولیس به وجود آمده در شأن و شخصیت این باشگاه نیست و امیدوارم وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند. اگر واقعا دنبال این هستیم تیم ثبات داشته باشد باید این حالت را در بحث مدیریت هم ایجاد کنیم تا پرسپولیس آسیبی نبیند.
گل محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سیامک نعمتی و سید جلال حسینی عنوان کرد:

 سیامک نعمتی به تازگی اضافه شده و سید جلال هم از ناحیه زانو مشکلاتی دارد. بعید می‌دانم آنها به این مسابقه برسند. کمال کامیابی‌نیا هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای اینکه به سطح آمادگی کامل برسد، باید بیشتر کار کرده و تمرینات اختصاصی بهتری انجام بدهد.
وی در خصوص اینکه آیا از سیستم سه دفاعه به عنوان پلن B پرسپولیس استفاده می‌کند، توضیح داد:

 در باره این مسائل نمی‌توان زیاد توضیح داد، اما هر تغییر سیستمی نسبت به نیاز تیم انجام می‌شود. تیم ما هم بلد است با سیستم 4-2-4 بازی کند و هم سیستم سه دفاعه را یاد گرفته است. با توجه به تیم حریف از هر دو سیستم می‌توانیم استفاده کنیم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس استفاده کنیم گل محمدی نفت آبادان ما داشته برای ما تیم ملی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران

ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس هنوز به تیم های شان اضافه نشدند

طرفداری | ماشاریپوف و ارونوف از هفته آینده در تمرینات استقلال و پرسپولیس شرکت می کنند.

جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون ارونوف، از هفته آینده در تمرینات سرخابی ها حاضر خواهند شد.

این دو بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌پوشان و سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شده بودند، در فیفادی اخیر در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند و پس از درخشش برای کشورشان، روز یکشنبه به تهران بازمی‌گردند.

حضور ماشاریپوف و ارونوف در ترکیب استقلال و پرسپولیس، به شدت برای اوسمار و نکونام اهمیت دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • استوری یحیی گل‌محمدی درباره قطع درختان هیرکانی در نوشهر + عکس