Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر انگلیس در دیداری با رئیس‌ رژیم صهیونیستی مدعی شد که دنیا زمان چندانی برای تعامل با ایران در اختیار ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار روز سه‌شنبه با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در لندن عنوان کرد که این رژیم و متحدانش با «جاه‌طلبی‌های هسته‌ای» مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ما انتظار این را می‌کشیم که متحدانمان در 1+5 تا جای ممکن سرسخت باشند چراکه به باور ما فعالیت آن‌ها جدی نیست و تنها درصورتی که تمام گزینه‌ها بر روی میز باشد، مسائل به سوی مسیر درست حرکت می‌کنند.

بوریس جانسون نیز در این دیدار با اشاره به نگرانی‌های اسرائیل درخصوص میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران، بیان کرد که دنیا برای تعامل با ایران زمان چندانی ندارد.

به گزارش ایسنا، اسحاق هرتزوگروز  روز دوشنبه نیز از جمع ۱۰۰ نفری قانونگذارن انگلیس خواسته بود تا مطمئن شوند دولتشان در حالی که قدرت‌های جهانی آماده از سرگیری مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای می‌شوند، موضع سرسختانه‌ای در قبال ایران داشته باشد.

هرتزوگ با تکرار ادعای این رژیم مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، به نمایندگان انگلیس گفت: ما فکر می‌کنیم  ایرانی‌ها به وین نمی آیند که کاری از پیش ببرند و بیشتر به سمت دست یابی به یک بمب می شتابند.

وی در ادامه گفت: این وظیفه قدرت‌های جهانی است که قوی باشند و به وضوح نشان دهند تمامی گزینه‌ها روی میز است.

رئیس رژیم صهیونیستی افزود: من از تمامی طرف‌ها می‌خواهم تا حد امکان به ایران سخت بگیرند.

هرتزوگ همچنین مدعی دست داشتن ایران در قالب حمایتش از حزب الله و حماس در فروپاشی لبنان و غزه شد.  او در ادامه ادعاهایش افزوده بود که حماس در غزه در حال دستور گرفتن از  ایران است. 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی افزایش می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سوناک امروز سه‌شنبه در جریان یک سفر به لهستان ضمن اعلام این مساله گفت که انگلیس باید تجهیز شود تا با چالش‌های پیش روی یک دنیای خطرناک رویارویی کند.

طرح نخست وزیر انگلیس که بر اساس آن انگلیس هزینه دفاعی را سالانه به 87 میلیارد پوند تا سال 2030 افزایش می‌دهد، پس از ماه‌ها فشار از سوی حزب محافظه‌کار انگلیس از جمله گرانت شاپس وزیر دفاع این کشور ارائه می‌شود.

هزینه‌های نظامی هنگفت انگلیس در مواجهه با تحولات بین‌المللی/ لندن همچنان از اهداف خود فاصله دارد

اروپا پس از جنگ اوکراین لزوم افزایش هزینه‌های دفاعی خود را بمنظور مقابله با آنچه تهدید روسیه خوانده، احساس کرد.

تعهد نظامی که سوناک آن را بزرگترین افزایش دفاع ملی در چند نسل گذشته توصیف می‌کند، به این معنی است که انگلیس 75 میلیارد پوند اضافی در منابع مالی حوزه دفاعی خود در 6 سال آینده هزینه می‌کند.

همچنین دفتر نخست وزیری انگلیس امروز از بزرگترین بسته کمک به اوکراین خبر داد و گفت که 500 میلیون پوند کمک مالی و تجهیزات مهم از جمله 400 خودرو و حجم زیادی از مهمات به اوکراین داده می‌شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا