Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران 39 سال قبل به یک پیروزی تاریخی رسید

در روز 2 آذرماه 1361 و در جریان یک بازی تاریخی، تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه حذف از دور گروهی مسابقات آسیایی 1982 دهلی نو بود، با پیروزی 1-0 برابر تیم ملی کره جنوبی به روزهای خوبش بازگشت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان که از شروع جنگ از 2 سال قبلتر تا آن زمان روزهای خوبی نداشت، بدون حداقل 10 بازیکن اصلی خود به مسابقات آسیایی 1982 دهلی نو رفت و در بازی اول برابر تیم ملی ژاپن شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی در بازی دوم باید با کره جنوبی قدرتمند بازی می کرد، تیمی که در جام ملتهای دوره گذشته دوم شده بود و از بهترین های آن روز آسیا بود، در نظر بگیرید تیم کم ستاره ما که برابر تیم فوتبال ژاپن هم بازنده شده بود با شکست یا مساوی برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی از دور رقابت ها حذف می شد.

بهروز سلطانی، مهدی دینورزاده، محمد دادکان، محمد پنجعلی، حمید درخشان، ضیا عربشاهی، امیر مرزوقی، رضا احدی (امیر حسین شاه زیدی از دقیقه ۸۵)، عباس کارگر (محمد نادری از دقیقه ۸۶)، محمد مایلی کهن و ناصر محمدخانی بازیکنان تیم فوتبال ملی کشورمان برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی بودند.

در فاصله مدت زمان کوتاه نفراتی مثل دادکان، شاه زیدی، عباس کارگر ، محمد مایلی کهن و محمد نادری و مرزوقی جای خود را در تیم ملی فوتبال کشورمان به شاهین بیانی، حمید علیدوستی، اصغر حاجیلو، عبدالعلی چنگیز، شاهرخ بیانی و... در تیم ملی دادند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی