Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده همدان سه شنبه شب در چارچوب این رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک مقابل گل گهرسیرجان شکست خورد.

در این دیدار نماینده همدان فقط در ست اول برابر حریف خود ۲۵ بر ۲۳ پیش افتاد و در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شد.

در پایان هفته دوم گروه ب لیگ دسته یک مردان، تیم گل‌گهر سیرجان با ۲ برد و ۶ امتیاز صدرنشین شد و تیم وارنای گیلان با ۲ برد و پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروقامتان همدان نیز با یک برد و سه امتیاز پس از اسپورت هوشیار تبریز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی گروه ب ایستاد.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه مقدماتی برگزار می شود.

براساس قرعه، تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند ضمن اینکه مرحله پلی‌آف مسابقات نیز به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها هم به صورت تک حذفی است.

برچسب‌ها سیرجان همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیرجان همدان والیبال سیرجان همدان والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال