Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:58:57 GMT

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۵۶۱

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های گیتی پسند، سپاهان، سن ایچ ساوه.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز سه‌شنبه _ دوم آذرماه _ با برگزاری هفت دیدار به باپایان رسید.

تیم فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند که دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوس قم با ۱۳ امتیاز در رده هشتم و مقاومت البرز با ۲۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال مس سونگون میزبان تیم حفاری خوزستان بود که با نتیجه پر گل شش بر یک این تیم را شکست داد و با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند، تیم حفاری خوزستان هم با ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال سپاهان مقابل فرش آرا مشهد صف آرایی کرد که با پنج گل این تیم را شکست داد. سپاهان با این پیروزی ۱۲ امتیاز شد و در رده نهم جدول قرار گرفت، فرش آرای مشهد هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری رو در روی راگا شهر ری به میدان رفت که با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست داد و با ۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و راگاهم با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد میزبان فولاد زرند بود که با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. چیپس کامل با ۱۴ امتیاز در رده هفتم و فولاد زرند با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن رو در روی گیتی پسند قرار گرفت که با نتیجه چهار بر پنج از این تیم شکست خورد. گیتی پسند با ۲۸ امتیاز صدر نشین باقی ماند و زندی بتن با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه رو در روی کراپ الوند به میدان رفت که با نتیجه شش بر پنج این تیم را از پیش رو برداشت و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت، کراپ هم با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 537480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون باشگاه گیتی پسند نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امتیاز در رده جدول جای گرفت تیم فوتسال قرار گرفت رو در روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی