Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، اوایل بهمن 98 بود که رویای بازی در فوتبال اروپا برای علیرضا بیرانوند محقق شد و این بازیکن قرارداد خود با آنتورپ بلژیک را امضا کرد. البته او تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس ماند و سپس راهی رویال آنتورپ شد. البته پروسه نهایی شدن این انتقال برای بیرانوند چندان سرعتی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر مقصد در چند ساعت

ابتدا صحبت از پیشنهاد خنک بلژیک بود و در حالی که گفته میشد حتی این باشگاه مبلغی را به حساب پرسپولیسی‌ها واریز کرده اما در ادامه انتخاب گلر آن روزهای قرمزها تغییر کرد. هر چند بیرانوند چند ماه پیش از این اتفاقات و در فصل تابستان به تازگی قراردادش با پرسپولیس را چهار ساله و تا سال 1402 تمدید کرده بود، اما با تلاش و پیگیری مدیربرنامه هایش سرنوشت خود از ادامه حضور در این تیم را با پرواز به فوتبال اروپا عوض کرد. او چند پیشنهاد قابل توجه از تیم‌های بلژیکی دریافت کرده بود پس از مشورت با ایجنت خود یعنی فرشید کریمی به این نتیجه رسید که پیشنهاد رویال آنتورپ مناسبتر است و در نهایت این تیم را انتخاب کرد.

این تغییر مقصد در حالی رخ داد که همان زمان مسئولان پرسپولیس که از باشگاه خنک مبلغی را نیز دریافت کرده بودند برای پرواز ساعت 2 بامداد روز جمعه 4 بهمن 98 بلیت تهیه کرده بودند اما در نهایت این بازیکن پس از مشورت با فرشید کریمی و مدیران پرسپولیس تغییر تصمیم می‌دهد.

سود بالای پرسپولیسی‌ها از این انتقال

به گفته مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند بلافاصله پس از نهایی شدن این انتقال مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت شده، 450 هزار دلار دیگر نیز بعد از حضور در تست پزشکی و صدور مجوز بازی بیرانوند برای تیم بلژیکی به پرسپولیس پرداخت شده است. 

وکیل بیرانوند همچنین اعلام کرده که طبق بندی که در قرارداد بیرانوند وجود داشت، ۷۰۰ هزار یورو کامل به پرسپولیس رسیده است.

شکایت از پرسپولیس، یکسال و نیم پس از انتقال

حالا خبرها حکایت از آن دارد که با گذشت بیش از یکسال و نیم از این انتقال، هنوز مطالبات مدیربرنامه و وکیل این دروازه‌بان ملی پوش از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

در همین راستا گفته می‌شود که فرشید کریمی و مصطفی سلیمانی مدیربرنامه و وکیل علیرضا بیرانوند بابت طلب 30هزار دلاری خود از باشگاه پرسپولیس که در پی انتقال این بازیکن به آنتورپ بلژیک بوده از این باشگاه شکایت کرده‌اند.

البته هنوز مدیران پرسپولیس هیچ واکنشی به این موضوع نداشته‌اند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

هومن جعفری کد خبر: 1119507 برچسب‌ها علیرضا بیرانوند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه او در ابتدا درباره این بدهی گفت: مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899490

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس