Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:‌ در این جلسه که مهندس رجا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا وزارت دفاع نیز حضور داشت، به دلیل مشترک بودن بخش اول این آزادراه با آزادراه شیراز اهواز و استفاده از توان و ظرفیت وزارت دفاع به عنوان عنوان شریک سرمایه گذار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه برای مشارکت با وزارت دفاع و وزارت نفت در اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند همچنین تسریع در امضای قرارداد قطعات ۷ و ۸ آزادراه شیراز بوشهر درخواست دیگری بود که وزیر راه و شهرسازی با موضوع موافقت و درخواست را برای اجرا به شرکت زیرساخت و معاونت برنامه ریزی وزارتخانه ابلاغ کرد.

قادری همچنین اعلام کرد: در جلسه‌ای که با حضور بنده و عزیزی نماینده شیراز، اصنافی شهردار شیراز، صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل ذیربط برگزار شد، موضوع الحاق واحد‌های مسکونی ساخته شده در اطراف محله گویم به شهر شیراز و تعیین تکلیف قطعات باغشهری محدوده گود گویم به بحث و بررسی گذاشته شد.

او ادامه داد:‌ قرار شد که بخش‌های مسکونی مطابق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری به محدوده شهر الحاق شود و برای واحد‌های باغشهری محدوده گود گویم هم راهکاری اندیشیده شده و این راهکار پس از جمع بندی استان برای تایید به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان شیراز مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی