Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:23:12 GMT

ادووکات از سرمربیگری تیم ملی عراق کنار رفت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۹۲۳

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق از ادامه همکاری با این تیم استعفا داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت عراق، تیم ادوکات که جایگزین کاتانچ در نیمکت تیم ملی فوتبال عراق شد نتوانست با این تیم نتایج خوبی در انتخابی جام جهانی کسب کند.

این مربی هلندی از هدایت تیم ملی فوتبال عراق استعفا داد.

طبق اعلام رسانه‌های عراقی این مربی باتجربه استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون فوتبال عراق کرد و به این ترتیب از هدایت تیم کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال عراق در دیدار بعدی خود در انتخابی جام جهانی به مصاف ایران خواهد رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان آلودگی هوا دیک ادووکات مقدماتی جام جهانی تیم ملی عراق زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان آلودگی هوا تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!

یحیی گل محمدی گزینه جدی مدیران تراکتور برای هدایت این تیم محسوب می شود.

طرفداری | باشگاه تراکتور بیانیه ای را منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تراکتور محسوب می شود که مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را طی روزهای اخیر انجام داده اند. باشگاه تراکتور در این راستا بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه کدهای جالبی را داده است.

باشگاه تراکتور اشاره کرده گزینه های سرمربیگری اش پرافتخار هستند که این موضوع درباره یحیی گل محمدی که طی سال های اخیر، عناوین زیادی را با پرسپولیس به دست آورد، صدق می کند.

بیشتر بخوانید: یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

نکته دیگر اینکه گفته می شود یحیی گل محمدی برای سرمربیگری در تراکتور باید مجوز بگیرد و باشگاه تراکتور هم به شکل غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده و نوشته باشگاه تراکتور در حال رفع موانع موجود است.

بیانیه تراکتور

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد