Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:14:50 GMT

فیلم کوتاه «چاله و چاه» آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۰۲۳۳

فیلم کوتاه «چاله و چاه» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «چاله و چاه» به کارگردانی عباس حاجی درویش با پایان فیلمبرداری، آماده نمایش شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «چاله و چاه» به کارگردانی عباس حاجی درویش پس از پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. امید عابدینی، حیدر خروجی شند آبادی، سامان محمدی، محسن لبافی و رضا سخی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جوانی گوشی موبایلی را از دست راننده‌ای دزدیده و بعد از گذشتن از چند خیابان داخل اتومبیل بدون سر نشینی می‌نشیند…» 

این فیلم که هفته گذشته مراحل ساختش به اتمام رسید، داستان متفاوتی درباره آنچه در زندگی هر روزه ما اتفاق می‌افتد را روایت می‌کند. 

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: 

تهیه کننده: شادی آفرین الهیاری/ نویسنده و کارگردان: عباس حاجی درویش/ مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی/ مدیر تولید: مهدی الهیاری/ دستیار کارگردان: امید شمس آبادی/ عکاس: سید وحید حسینی/ تدوین: منوچهر صانعی/ طراحی پوستر: سجاد قاطعی/ سرهنگ زارعی کارشناس نیروی انتظامی/ سرهنگ هدایت الله سجادی/ دستیار کارگردان: سپیده صادقی/ تدارکات: کامیار نقره، رضا سخی/ نورپرداز و دستار اول: کیوان ارجمند مازیار نجاتی، سهیل ملکی، پدرام محمدی زاده/ دستیار کارگردان: سجاد قاطعی/ صدا بردار: کیومرث سبحانی/ طراح صحنه و لباس: مهدی حاجی درویش/ طراح گریم: محمد بابا خانلو/ مجری طرح: آروین فیلم پارس.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر شادی شادی فرهنگ و هنر نیروی انتظامی برنا فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی. «پَر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است. «کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است. «فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۲ اردیبشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • پیام کوتاه حاجی زاده به اسرائیل: 100 درصد می‌زنیم
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد