Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   بر اساس آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی، شبانه روز گذشته با بستری شدن ۲۷ بیمار جدید، تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستانی استان به ۱۴۷ نفر رسید و متأسفانه یک هم استانی هم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید 

آغاز واکسیناسیون در پایگاه‌های سلامت شهری بجنورد

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، با واکسینه شدن ۸۸ درصدِ جامعه هدف در خراسان شمالی، روند ابتلا به این ویروس رو به کاهش است، اما تا واکسیناسیون همگانی و ریشه کن شدن بیماری، باید شیوه نامه‌ها را رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر میثم معزی بیان کرد: از این میزان مراجعات حدودا ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بستری شدند.

وی افزود : با این میزان مراجعه خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده بین تمام واحد‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در خصوص تخت‌های لازم جهت بستری بیماران عزیز چالش خاصی نبود و تا کنون گزارشی در خصوص کمبود تخت دریافت نکرده ایم.

معزی افزود: از شروع طرح سلامت نوروزی تا پایان این طرح کارشناسان معاونت درمان به صورت گروه‌های ویژه جهت بازدید از مراکز درمانی و پایش نحوه ارائه دهی خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز