Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:09:11 GMT

بهترین وقت برای خرید گوشی چه زمانی است؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۰۹۱۱

بهترین وقت برای خرید گوشی چه زمانی است؟

اگرچه آلین لند روی تمام دسته‌بندی‌ها تخفیف ویژه تا ۹۰٪ دارد؛ اما با توجه به گران شدن روزانه گوشی، پیشنهاد می‌کنیم آفرهای آلین فرایدی برای تخفیف خرید گوشی را از دست ندهید.

به گزارش برنا، احتمالا شما هم اسم بلک فرایدی را شنیده‌اید. بسیاری از افراد معتقدند که جمعه سیاه واقعی تنها در فروشگاه‌های آمریکایی و اروپایی اتفاق می‌افتد و برخی دیگر هم سعی می‌کنند در روزهای قبل از بلک فرایدی، لیستی از فروشگاه‌هایی که بهترین تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند جمع‌آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید بلک فرایدی تنها یک حقه برای فریب مشتریان است؛ بد نیست نگاهی به آمار و اتفاقات جالب این روز بیاندازید:

۱۴ نفر کشته در بلک فرایدی!

در سال‌های اخیر، ۱۴ نفر کشته و ۱۱۷ نفر در اثر هجوم مردم برای خریدهای این روز و یا تیراندازی‌ها کشته شده‌اند. البته در بلک فرایدی فقط اتفاقات بد رخ نمی‌دهد! در یکی از سال‌ها، فروشگاهی یک تلویزیون چند هزار دلاری را با تنها ۵۰ دلار فروخت و به همین خاطر هنوز هم بسیاری از افراد می‌گویند که بهترین زمان برای خرید تلویزیون، در روز بلک فرایدی است.

اگر هنوز هم فکر می‌کنید که تخفیف‌های جمعه سیاه به اندازه کافی هیجان انگیز نیستند؛ بد نیست سری به سایت آمازون و ایبی بزنید و از تخفیف‌های ویژه آنها شگفت زده شوید!

خوشحال از اینکه تو بهترین جمعه سالیم!

خبر خوشحال کننده امروز اینکه همه چیزهای خوب مال خارجی‌ها نیست! اگرچه جمعه سیاه اولین بار در آمریکا شروع شد؛ اما همین حالا شما هم می‌توانید از آلین فرایدی، کالاهای مورد نظرتان را با تخفیف نود درصدی تهیه کنید!

فروشگاه اینترنتی آلین لند رو همه دسته‌بندی‌های محصولات، تخفیف‌های اسرارآمیزی قرار داده است که به شما امکان می‌دهد کالاهای مورد نظرتان را با هزینه بسیار کمتری نسبت به حالت عادی بخرید.

اگرچه آلین لند روی تمام دسته‌بندی‌ها تخفیف ویژه تا ۹۰٪ دارد؛ اما با توجه به گران شدن روزانه گوشی، پیشنهاد می‌کنیم آفرهای آلین فرایدی برای تخفیف خرید گوشی را از دست ندهید. با استفاده از این فرصت ویژه، می‌توانید با قیمت گوشی قبلی خود، موبایل جدید و تولید ۲۰۲۱ را تهیه کنید!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلین لند فروشگاه اینترنتی آلین لند خرید گوشی تخفیف خرید گوشی بلک فرایدی تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو