Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال شهرداری گنبد امروز در گنبد میزبان لبنیات هرازآمل خواهد بود این دیدار به دلیل هم امتیاز بودن ۲ تیم در جدول یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری گنبد که با بازگشت عظیم جزیده به جمع مدعیان برگشته است قصد دارد در خانه پیروزی بازی باشد تا روند موفقیت‌ها خود را حفظ کند و از رقیب‌های خود عقب نماند. شاگردان عظیم جزیده در بازی قبلی با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهرداری ورامین عبور کردند و به رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال رسیدند. گنبدی‌ها در صورت پیروزی می‌توانند تا رده سوم صعود کنند. در حال حاضر تیم والیبال شهرداری گنبد با ۴ شکست و ۴ پیروزی و با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

در مقابل هم شاگردان بهروز عطایی این روز‌ها شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند و با ۲ شکست هفته‌های ششم و هفتم شرایط خوبی را در جدول لیگ برتر ندارند. هرازی‌ها امروز در یک بازی بسیار حساس باید مقابل شهرداری گنبد قرار بگیرند. شاگردان عطایی برای بقا در جمع مدعیان باید در بازی امروز پیروز شوند، چرا که شکست در این بازی می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود. هرازی‌ها در بازی قبلی خود ۳ بر صفر مغلوب پیکان تهران شدند و سومین شکست خود را در لیگ برار والیبال تجربه کردند. تیم والیبال لبنیات هرازآمل با ۵ برد و ۳ شکست و ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

تیم والیبال پیکان تهران امروز در حالی میزبان شاگردان محمدرضا تندروان خواهد بود که بازی بسیار حساسی بین ۲ تیم برگزار خواهد تا کمی تا قسمتی تکلیف بالا نشینان جدول مشخص شود. شاگردان پیکان اکبری در صورت پیروزی در این دیدار تنها جایگاه سومی خود را تثبیت می‌کنند تا در هفته‌ها آینده وضعیت بهتری را داشته باشند، اما در صورت شکست در بازی امروز به رده‌های پایین‌تر سقوط خواهند کرد. پیمان اکبری در دیدار امروز برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت، فصل گذشته پیمان اکبری هدایت شهرداری ارومیه را برعهده داشت. پیکانی‌ها در دیدار قبلی خود در آمل ۳ بر صفر تیم لبنیات هرازآمل را از پیش رو برداشت و به رده سوم جدول لیگ برتر والیبال رسید. تیم والیبال پیکان تهران در حال حاضر با ۳ شکست و ۵ پیروزی و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم که به عنوان تیم دوم در تعقیب سپاهان است این روز‌ها شرایط بسیار خوبی را دارند و تنها شکست این تیم برابر صدر نشین لیگ برتر والیبال یعنی سپاهان بوده است. شاگردان محمدرضا تندروان در بازی قبلی خود در خانه ۳ بر یک از سد مس رفسنجان گذشتند تا جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند. تیم شهرداری ارومیه برابر پیکان بازی بسیار سختی را خواهد داشت. تیم والیبال شهرداری ارومیه در حال حاضر با ۷ پیروزی و تنها یک شکست و با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول جای دارد.

هورسان رامسر – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

تیم والیبال هورسان رامسر امروز میزبان شاگردان رحمان محمدی راد خواهد بود و با حضور مسعود آرمات بر روی نیمکت این تیم رویای متوقف کردن سپاهان را در سر دارد تا هم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد و هم حساسیت رقابت‌ها در لیگ والیبال را به اوج خود برساند. پیروزی در این دیدار برای هورسانی بسیار حائز اهمیت است چرا که با پیروزی می‌توانند چند پله‌ای در جدول برای این به همراه داشته باشد. شاگردان مسعود آرمات در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر ۲ در تهران مغلوب سایپا شدند. تیم والیبال هورسان رامسر در حال حاضر با ۶ شکست و ۲ پیروزی و با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

در مقابل تیم والیبال سپاهان اصفهان هم که از ابتدای فصل بدون شکست بازی‌های خود را پشت سر گذاشته است و به دنبال پیروزی در این دیدار است. سپاهان با پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله خود با رقبای دیگر را افزایش دهد تا با خیال راحت در هفته‌های آینده به مصاف حریفان خود برود. شاگردان رحمان محمدی راد در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک پاس گرگان را از پیش رو برداشتند تا با هشت پیروزی متوالی در صدر جدول لیگ برار والیبال قرار بگیرند. سپاهانی‌ها در حال حاضر با ۸ پیروزی و بدون شکست و با ۲۳ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال است.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۶ – سالن سردار سلیمانی، سیرجان/ فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ورامین ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب یزد/ شهداب یزد – سایپا تهران ساعت ۱۶ – سالن المپیک، گنبد/ شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل ساعت ۱۶ – سالن شهید صدر، رامسر/ هورسان رامسر – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ساعت ۱۶ – خانه والیبال تهران/ پیکان تهران – شهرداری ارومیه ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی (ره)، گرگان/ پاس گرگان – آذرباتری ارومیه ساعت ۱۶ – سالن ۹ دی، رفسنجان/ مس رفسنجان – راه‌یاب ملل مریوان

بیشتر بخوانید 

لیگ برتر والیبال/ این سپاهان مهار شدنی نیست، صدر به نام طلایی پوشان حفظ شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال تیم والیبال شهرداری لیگ برتر والیبال امتیاز در جایگاه بازی قبلی خود شهرداری ارومیه حال حاضر جدول لیگ برتر هورسان رامسر شهرداری گنبد پیکان تهران ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن

حساس‌ترین بازی فصل برای آبی و اناری پوشان از راه رسید

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیک لوییس کمپانیس اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان ژاوی به اتمام رسید.

دقایقی قبل، کادرفنی بارسلونا لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای جدال با پاری سن ژرمن را منتشر کرد. سرجی روبرتو و آندریاس کریستنسن به دلیل مصدومیت و الخاندرو بالده و گاوی نیز به دلیل محرومیت، قادر به همراهی بارسلونا در این جدال نخواهند بود.

لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟