Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:09:48 GMT

اِلمان پرستار زینت‌بخش شهر کرج می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۱۶۳۴

اِلمان پرستار زینت‌بخش شهر کرج می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب و رونمایی از اِلمان پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب (س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: به‌پاس قدردانی از زحمات و فداکاری‌های کادر سلامت و درمان در دوران کرونا هم‌زمان با ولادت بانوی ایثار و شهامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از اِلمان پرستار رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اِلمان از جنس بتن گلاسه در ارتفاع حدود شش متر و ساخته دست هنرمند فرهیخته امیرعلی گروسیان است که به‌زودی در میدان پرستار در باغستان غربی جانمایی خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برنامه ساخت و نصب اِلمان در مناطق مختلف شهر در دو سال گذشته افزود: تاکنون اِلمان‌های «مادر»، «آتش‌نشان فداکار»، «رازی»، «دهقان فداکار» و «مهر پدری» زینت‌بخش فضاهای شهری شهر کرج شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز پرستار البرز شهرداری کرج المان شهری کادردرمان ولادت حضرت زینب س ا لمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد

رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع‌آوری نازیبایی‌ها از سطح شهر با هدف حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

رضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری بصری و نازیبای های شهری از سطح شهر به زودی در بجنورد اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای زیبایی و نظم شهری و حفظ حقوق شهروندان در برخورداری از محیط زیست شهری سالم و زیبا انجام می‌شود.

رئیس اداره اجراییات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این طرح موارد زائد و مخدوش کننده چهره شهر از جمله تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، بنرهای کهنه و فرسوده و کیوسک‌های بلا استفاده جمع‌آوری خواهند شد.

کمالی عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم تا با گزارش مشاهدات خود به سامانه ۱۳۷ ما را در اجرای طرح یاری کنند.

کد خبر 746785

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد