Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات در قالب تیم های شهید رهنمون در نقاط مختلف به ویژه مناطق محروم آذربایجان غربی و حاشیه شهرها ارائه شده است.

وی اضافه کرد: ۳۵ تیم ثابت جهادی در آذربایجان غربی سازماندهی شده و طبق برنامه مشخص در هر ماه به مناطق مشخص و محروم حاشیه شهر یا روستایی اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی در راستای اجرای عدالت در سلامت است، ادامه داد: در صورت نیاز همزمان با تیم‌های درمانی، تیم تخصصی متشکل از متخصص داخلی، کودکان و زنان نیز به مناطق محروم اعزام می شود.

فتاحی بیان کرد: همچنین در زمان نیاز به اقدامات تخصصی تر برای افراد، بیماران ضمن هماهنگی به سطوح تخصصی تر ارجاع می شود.

وی گفت: در تمام شهرستان‌ها و حتی بیمارستانهای خصوصی و دولتی ارومیه، کانون های بسیج جامعه پزشکی وجود دارد و پزشکان، کارکنان درمانی و غیردرمانی می توانند با مراجعه به این کانون ها، با عضویت در سازمان بسیج جامعه پزشکی در خدمت رسانی به مردم محروم نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه هزاران نفر  از خدمات رایگان پزشکی و درمانی در آذربایجان غربی بهره مند می شوند.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی ارومیه سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی ارومیه بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،دکتر حجت الله روستا گفت: از مجموع یازده هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.
او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.
رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س)، تعداد عمل جراحی قلب باز انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.
به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.
او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • واکنش دبیرکل جامعه پزشکی به مرگ دکتر پرستو بخشی: فشار ها بر پزشکان جوان به مرز هشدار رسیده
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • سکوت وزارت بهداشت مایه شرمساری است
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)