Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع وابسته به حشد شعبی عراق از شهادت یکی از رزمندگان حشد شعبی در شرق صلاح الدین خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد الخزرجی» از فرماندهان حشد العشائری از شهادت یکی از رزمندگان حشد شعبی در حمله تروریستی در شرق صلاح الدین خبر داد.

وی افزود: در حمله تروریستی به پست امنیتی در اطرا ف ناحیه «المعتصم» در شرق صلاح الدین که از سوی تک تیراندازان داعشی انجام شد، یکی از رزمندگان حشد شعبی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخزرجی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و حشد شعبی دست به جستجوی گسترده به منظور تعقیب تروریست‌ها زده‌اند.

تامین امنیت سه شهر از سوی حشد شعبی در دیالی

«صادق الحسینی» سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق گفت: عملیات حمرین از پنج محور با مشارکت 5 تیپ حشد شعبی انجام شد که در جریان آن امنیت مناطق «السعدیه، جلولاء و قره تپه» و نیز بیش از 5 روستا برقرار شد.

وی افزود: عملیات حمرین در منطقه ای به مساحت بیش از 100 کیلومتر و بیش از 30 منطقه در آن واحد انجام شد. تامین شهرها و روستاهای آزاد شده از لوث داعش هدف راهبردی حشد شعبی برای ممانعت از هر حمله یا رخنه داعش، است.

از سوی دیگر حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مخفیگاه‌های داعش را در حوض حمرین درهم کوبیده است.

در این بیانیه آمده است: نیروهای حشد شعبی به پاکسازی برخی از مناطقی دیالی به منظور خشکاندن ریشه تروریسم و غلبه نهایی بر داعش ادامه می‌دهند.

حشد شعبی عراق بیان کرد: نیروهای تیپ 110 قایق‌هایی را کشف کردند که داعشی ها برای تحرکات خود در دریاچه حمرین در استان دیالی از آنها استفاده می‌کردند.

«محمد التمیمیی» از فرماندهان حشد شعبی عراق هم گفت که نیروهای تیپ 110 حشد شعبی طی عملیاتی برق آسا در عمق دریاچه حمرین از سمت شرقی، یک مخفیگاه داعشی را کشف کردند.

آغاز عملیات «رعد آسمان»

یادآور می‌شود که روز گذشته ستاد عملیات مشترک عراق از آغاز عملیات سراسری همه نیروهای عراقی برای تعقیب تروریست‌ها خبر داد.

در بیانیه رسمی این ستاد آمده که از صبح سه شنبه زیر نظر ستاد عملیات مشترک مرحله اول عملیات «رعد آسمان» در همه حوزه‌های مأموریت با حضور گردان‌ها و تیپ‌ها و ستادهای عملیات ارتش عراق و تیپ‌های پلیس فدرال و نیروهای دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور با همکاری نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

این بیانیه افزوده که این عملیات برای تعقیب عناصر تروریستی و بستن راه بر هر کسی است که در پی بر هم زدن امنیت کشور باشد و نیز تخریب لانه‌های تروریست‌ها و پاک‌سازی مناطق از لوث آنهاست.

ستاد عملیات مشترک عراق افزوده که با فعالیت گسترده امنیتی و با اطلاعات دقیق درباره اماکن حضور تروریست‌ها به سراغ آنها خواهد رفت و آنان را در هر جایی که باشند به سزای اعمالشان خواهد رساند.

بازداشت سرکرده داعش در صلاح الدین به دست حشد شعبی

حشد شعبی عراق از بازداشت یک عنصر داعشی در استان صلاح الدین خبر داد  و اعلام کرد که حشد شعبی به عملیات خود در نابودی مراکز داعشی و درهم شکستن طرح‌های آنها با هدف برقراری امنیت و ثبات ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق حشد شعبی عراق صلاح الدین تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب نعمت دیگری است که باید قدردان آن باشیم داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نیروهای مسلح ما با طراحی عالی و اجرای مقتدرانه عملیات «وعده صادق» با دشمن متجاوز مقابله کردند، اظهار کرد: خداوند را به خاطر مردم غیرتمند و متدین ایران اسلامی شاکریم و همگامی ملت، ولایت و نیروهای مسلح این افتخار بزرگ عملیات وعده صادق را خلق کرد.

مختاری با تأکید بر اینکه اما باطل با تحریف و تزویر خود را حق جلوه داده اما امروز نقاب از چهره باطل افکنده شده است، گفت: فرهنگ اسلام مدافع مظلوم است اما فرهنگ مادی بیش از شش ماه است که مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان و کشتار مردم مظلوم غزه را فاجعه جامعه بشریت دانست و گفت: «وعده صادق» عملیات مشروع، دفاعی و به موقع رزمندگان اسلام بود و خدا را بخاطر این عملیات که مایه عزت و غرور است، شاکریم.

وی با بیان اینکه تقوای جنسی یکی از ابعاد تقوا است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تقوای جنسی در جامعه توسعه و تعمیق ببخشیم چون برنامه دشمن جدا کردن دین از انسان است و از مهمترین حربه‌های آنان ترویج فسق و فجور و از بین بردن تقوای جنسی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور و رعایت قانون در همه دنیا واجب و لازم است، بیان کرد: امروز حجاب یک مسئله ملی و امنیتی است و دشمن با شعارهای فریبنده زن، زندگی و آزادی امنیت کشور را هدف قرار داده و به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

مختاری یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای گاهی ذهن جوانان را منحرف می‌کند که ما با تبیین‌گری وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه دولت و حکومت اسلامی نیز در این زمینه وظیفه دارد و باید قبل از همه در دستگاه‌های اجرایی مسئله عفاف و حجاب را نهادینه کنند، ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر و خودشان سهیم باشند و با امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی در حوزه عفاف و حجاب خطرناک است، افزود: باید قاطعانه و در چارچوب قانون با کشف حجاب‌ها برخورد شود.

کد خبر 6082464

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند