Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول قرارگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهدا(ع) سپاه ناحیه سمنان ویژه برنامه‌های هفته بسیج این قرارگاه را تشریح کرد و شاخص‌ترین آنها را «گردهمایی سفیران صالحین و میقات السابقون» عنوان کرد. - اخبار استانها -

سمیه دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمناناظهار داشت: ایام آذرماه یادآور فرمان تاریخی تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی (ره) احساس کردند که مردم باید آمادگی داشته باشند تا بسیج برای خدمت به ملت و تأمین امنیت مردم تشکیل شود و این تشکل بزرگ مردم‌نهاد با روحیه اخلاص و ایمان و از خودگذشتگی به نیازهای ملت پاسخگو باشد.

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت سیدالشهدا سپاه ناحیه سمنان با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج این قرارگاه اشاره کرد و از جمله آنها را برپایی نمایشگاه فرش محصولات ارگانیک برشمرد.

دیابی دوخت بیش از 400 دست گان کارگاه خیاطی کارآفرینی، برنامه «هر پایگاه یک بستر رشد و مهارت‌آموزی» با برگزاری کلاس‌های هنر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «کاروان سلامت» با همکاری شهرداری منطقه یک سمنان برگزار گفت: پزشکان متخصص اعم از روانشناس، عمومی، زنان، بینایی‌سنجی و دیگر پزشکان با حضور در محلات منطقه یک سمنان به ویزیت رایگان 200 بیمار پرداختند و از این تعداد پنج نفر برای گرفتن دارو به درمانگاه پنج آذر سمنان ارجاع داده شدند.

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهدا(ع) سپاه ناحیه سمنان از دیگر ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده این قرارگاه در طول هفته بسیج را برنامه «هر شب با یک شهید»، اهدای کتاب به بسیجیان پایگاه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اجرای مجمع سرگروه‌ها و مربیان صالحین، مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی ب مناسبت هفته بسیج از کتاب «آخرین نماز در حلب-شهید عباس دانشگر-»، تهیه و توزیع سبد کالا به خانواده‌های نیازمند، برگزاریِ ایستگاه سلامت به همراهِ تستِ سلامت و غربالگریِ سلامت، برگزاریِ مسابقات ورزشی والیبالِ بین پایگاهی، و بازی‌های بومی و محلی - پایگاه الزهرا (س) و پایگاه اُم کلثوم نام برد.

دیابی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و ازدواج، فراخوان دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت، کاروان خودرویی و شرکت در نماز جمعه، اردوی زیارتی و سیاحتی قم و جمکران، برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج، اهدای هدیه به بسیجیان و فعالان پایگاه، برنامه پیاده‌روی به مناسبت هفته بسیج، برپایی کارگاه رسم عاشقی - آموزش مهارت‌های دهگانه زندگی نظیر خودشناسی، هدفمندی و تصمیم‌گیر، حل مسئله و تفکر خلاق را از دیگر ویژه برنامه‌های قرارگاه خواهران سیدالشهدا (ع) سمنان در طول هفته بسیج عنوان کرد.

وی همچنین آذین‌بندی و فضاسازی مسجد و پایگاه و محله، مصاحبه با بسیجیان خواهر پشتِ جبهه و خاطره گویی و روایتگری و پیاده‌روی در کوچه‌باغ راه‌های زیبای محله را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهدا سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: «گردهمایی سفیران صالحین» به عنوان برنامه شاخص هفته بسیج امسال با حضور سرمربیان، مربیان، سرگروه‌های صالحین در دومین روز هفته بسیج در امامزاده یحیی (ع) و در جوار شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافع حرم با هدف انتقال تجربیات موفق شبکه صالحین برگزار شد.

دیابی افزود: سه نفر از مربیان موفق، سه نفر از سرگروه‌های موفق و دو سرمربی در این گردهمایی به ارائه تجربیات خود در اداره حلقه‌های صالحین پرداختند.

وی دیگر برنامه‌های هفته بسیج این قرارگاه را دیدار با فرمانده پایگاه مقاومت پیشکسوت، گردهمایی بسیجیان و تجدید میثاق با شهدا، زیارت امامزادگان و اماکن تاریخی و مذهبی، دورهمی بسیجیان به همراه بازی و سرگرمی و مسابقه، برگزاری جشنواره غذا و دسر، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جماعت، افتتاح غرفه ملزومات حجاب و نمایشگاه فصلی فروش محصولات، دیدار با خانواده معظم شهیدان ایثارگران و بسیجیان، تهیه محصولات فرهنگی رسانه‌ای، شرکت در رزمایش جهادگران سپاه استان سمنان و برگزاری مسابقه سیری در نهج‌البلاغه برشمرد.

امام جمعه زاهدان: روحیه بسیجی راه عزت و سربلندی جامعه استنمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی آغاز شدبرنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در ایلام اجرا شد

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهدا(ع) سپاه ناحیه سمنان گفت: از برنامه‌های شاخص قرارگاه برگزاری «میقات السابقون» محفل انس و مودت فرماندهان و مسئولین سابق بسیج بوده است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه سمنان مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه مناسبت هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتر برخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

خیری افزود: بمناسبت هفته سلامت به همت بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی در روستای سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان،پزشک عمومی،پرستار و ماما و دارویار حاضر شدیم.

او اضافه کرد: در قالب این طرح خدمات مامایی،پرستاری، دیابت، قند وفشارخون ارائه می شود.

پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباد به هزارو۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارایه کرده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان