Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@22:39:05 GMT

افت 9 هزار واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۲۴۷۸

افت 9 هزار واحدی شاخص کل بورس

در نیمه اول معاملات امروز شاخص کل با افت 9 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 395 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در نیمه اول معاملات امروز (چهارشنبه 3 آذر‌ماه) شاخص کل بورس با افت 9 هزار و 107 واحدی به عدد یک میلیون و 395 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 1873 واحدی و به رقم 383 هزار و 167 واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز نمادهای معاملاتی شستا، فولاد، شستا، وبملت، شبندر، شپنا، شپدیس و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و نمادهای شستا، برکت، شفن، انرژی3، خگستر، خبهمن و فسبزوار پر تراکنش های بازار بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاخص وزن شاخص فولاد وزن واحدی بورس 3 آذر شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز ریزش نزدیک به ۵ هزار واحدی را تجربه کرده است، ارزش معاملات خرد عدد ۳,۸۸۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۱۵% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۸۷۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۷۰۳ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۱۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۹۷ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۴۵ میلیارد تومان است که کاهش ۲۷۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۱۶۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۶۵۵ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۲۲ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۶۰ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۴۶ میلیارد تومان (۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه کاشی و سرامیک با ارزش معاملات ۲۶ میلیارد تومان (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6079805 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل