Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:02:07 GMT

به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۲۷۹۸

به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی که به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال انتخاب شده است، درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای کمیته فوتسال دارد، گفت: مجموعه فوتسال زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است. فوتسال که رشته پرطرفدار در کشورمان است و جایگاه بالایی در جهان و آسیا دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فوتسال یکی از پرافتخارترین رشته‌های ورزشی کشورمان است و به خوبی در سال‌های اخیر درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاءالله این درخشش را تکمیل کنیم و به سکوهای بالاتر برسانیم.

وی ادامه داد: از همه بزرگان، پیشکسوتان، بازیکنان، مربیان و مدرسان که در فوتسال صاحب تجربه و علاقه مند هستند درخواست می‌کنم به ما کمک کنند. دست نیاز به سمت عزیزان دراز می‌کنم. در بحث اقتصادی و تامین منابع هم برنامه‌های مفصل داریم و نیازها را تامین می‌کنیم تا این رشته زیر سایه رشته‌های دیگر نباشد.

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص وضعیت سرمربیگری در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: پیشنهادات در کمیته فوتسال بررسی و نهایتاً توسط رئیس فدراسیون به هیات رئیسه معرفی می‌شود. در حال گفتگو و بررسی برنامه هستیم. امیدوارم در کوتاه مدت در این موضوع به جمع بندی برسیم.

اصولی که با رادیو جوان گفتگو می‌کرد، افزود: در حال حاضر آقای ناظم الشریعه همچنان سرمربی است. برنامه‌های ایشان گرفته شده است. برنامه سایر عزیزان هم گرفته شده است و ان شاءالله به زودی درباره این موضوع تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث حضور سرمربی خارجی در تیم ملی ایران مطرح شده است، گفت: بین کارشناسان اتفاق نظر وجود دارد که می‌توانیم به ظرفیت سرمربی داخلی اتکا کنیم. برای حضور دستیار خارجی در تیم ملی هم دیدگاه‌ها متفاوت است. اگر فرد خارجی بتواند مثلاً در بحث آنالیز کمک کند، شاید گزینه‌هایی باشند که برای همکاری دعوت شوند.

کد خبر 5359563 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال محمد ناظم الشریعه کمیته فوتسال احسان اصولی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز تکواندو تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته ملی المپیک سردار آزمون تیم گل گهر سیرجان کمیته فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از بازی این تیم مقابل بحرین دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره پیروزی دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این بازی به خاطر فشاری که بازیکنان ما بابت صعود به مرحله بعدی احساس می‌کردند، برای‌مان سخت شد. عملکرد خوبی در دقایق نخست داشتیم، با این حال پس از گلی که دریافت کردیم، به دفاع رفتیم.

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم 78 جهان

سرمربی تیم ملی ایران با وجود نمایش نه‌چندان خوب ملی‌پوشان کشورمان، شاگردانش را ستود و گفت: بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی 2024 ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.

رافائل فاگاگیرو سرمربی بحرین نیز در مورد این بازی به سایت AFC گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی پُرچالشی پیش رو داشته باشیم. با وجود شکست، زمین را با اعتمادبه‌نفسی بالا ترک کردیم و به تیم خودم افتخار می‌کنم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین شکل آماده بازی با افغانستان شویم. شاید نتیجه بازی با ایران برای ما ایده‌آل نباشد، اما از پیشرفت فوتسال بحرین راضی هستیم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

تیم ملی ایران که به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته، فردا (دوشنبه) مقابل کویت صف‌آرایی می‌کند و بحرین به مصاف افغانستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است