Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرضا تقوی پیش از ظهر امروز در اختتامیه سومین همایش ملی نغمه‌سرایان اهل‌سنت کشور که به مناسبت هفته بسیج و روز ملی گرگان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت کشور یکی از جلوه‌های وحدت، یکپارچگی، صمیمیت و محبت است و اشعار باید انعکاس‌دهنده محبت اهل بیت باشد و روحیه عزت‌طلبی و مبارزه با مستکبران را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیج وجهه‌ی مردمی نظام اسلامی است، تصریح کرد: بسیج یکی از ارکان اقتدار نظام است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه نشر دهیم و از خداوند متعال بخواهیم تا دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و جوانان ما با فرهنگ و تفکر بسیجی رشد کنند و در خدمت مردم قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مراسم  سومین همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت کشور بسیار ارزشمند است این برنامه ظرفیت دارد که در سطح ملی و بین‌المللی مطرح شود.

* همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت کشور توانست وحدت بین شیعه و سنی را به خوبی به نمایش بگذارد

تقوی وحدت بین شیعه و سنی را از زیبایی‌ها و ویژگی‌های این مراسم برشمرد و خاطرنشان کرد: همایش ملی نغمه‌سرایان اهل‌سنت کشور توانست وحدت بین شیعه و سنی را به خوبی به نمایش بگذارد.

وی وحدت را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: وحدت همان عاملی است که امام راحل ما آن را دنبال می‌کرد و امروز مقام معظم رهبری  «مدظله‌العالی» و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن را دنبال می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن درصدد است تا جنگ شیعه و سنی به پا کند که خوشبختانه در این زمینه موفق نشد و تلاش‌های دشمنان بی‌ثمر شد.

تقوی با بیان اینکه ترکیب شرکت‌کنندگان از مناطق مختلف کشور زیبایی این مراسم را دوچندان کرده است، تصریح کرد: این جلسه جلوه‌ای از ادبیات و فرهنگ ادبی جامعه ما است و نکته جالب دیگر این جلسه نغمه‌ها و آهنگ و سازه‌های مناسبی است که در این جلسات گذاشته شد.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه اهل سنت گرگان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سیدرضا تقوی همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور بین شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبهار وعده صادق در سروده جدید نغمه مستشار نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این شعر فصل بهار را به عنوان خط مشترک عملیات پیروزمندانه علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی می‌داند:

نوبهار است و ارغوانی‌ها
نوبهار است و عطر بارانش
کوه‌ها خاکبوس حضرت عشق
رود‌ها مست چشمه سارانش

نوبهار است و در رگ هر باغ
خون جوشنده‌ی شهیدان است
نوبهار است و خوف کفتاران
از خروش سپاه شیران است

نوبهار است و زنده خواهد شد
دل عالم به صور اسرافیل
گنبد آهنین چه می‌داند
از صریر قیامت سجیل

شده مقهور «وعده‌ صادق»
لشکر فیل با سوارانش
نوبهار است و جلوه‌ای مانا:
شب قدس و ستاره بارانش

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • ثبت مراسم آبگیری آب انبار‌های سرایان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور
  • نوبهار وعده صادق در سروده جدید نغمه مستشار نظامی
  • ثبت مراسم آبگیری آب‌ انبار‌های سرایان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور
  • حمایت ایران از غزه بیانگر برقراری وحدت بین شیعه و سنی بود
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم