Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:54:08 GMT

ناگلسمان: در شرایطی سخت، یک پیروزی مهم کسب کردیم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۱۴۷

ناگلسمان: در شرایطی سخت، یک پیروزی مهم کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیروزی شاگردانش در خانه دیناموکیف اوکراین را با توجه به شرایط جوی نامساعد و چمن ورزشگاه ارزشمند توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد میزبان خود دیناموکیف اوکراین را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجمین پیروزی متوالی باواریایی‌ها در این فصل بود که آنها را با 15 امتیاز به عنوان تیم اول گروه E به مرحله یک هشتم نهایی فرستاد.

یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به شبکه DAZN گفت: با توجه به شرایط و وضعیتی که بازی در آن برگزار شد، عملکردمان بسیار خوب بود. ما مجبور شدیم بین دو نیمه سیستم بازی‌مان را تغییر دهیم چون لوکاس هرناندس مصدوم شد و بعد از آن هم ما بیش از اندازه منفعلانه بازی کردیم، هر چند در نهایت دوباره کنترل بازی را در دست گرفتیم. پیروزی مهمی کسب کردیم. در کل بازی آسانی نبود و شرایط چمن زمین هم بر سختی‌های کارمان اضافه کرد.

ناگلسمان افزود: در ضدحملات ما دو سه موقعیت خوب داشتیم اما ضربات آخرمان آنطور که باید و شاید نبود. سومین گل را می‌زدیم کار تمام بود. گلی که خوردیم کمی ناراحت کننده بود. هنوز راه درازی در پیش داریم. باید به عملکردمان ثبات بیشتری بدهیم به خصوص مقابل رقبایی مانند دیناموکیف.

لیگ قهرمانان اروپا| منچستریونایتد با گلزنی رونالدو جشن صعود گرفت/ بایرن مونیخ صدرنشینی‌‌اش را قطعی کرد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه