Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@01:56:27 GMT

آمار کرونا کاشان سوم آذر؛ ۳ فوتی و ۹ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۱۷۹

آمار کرونا کاشان سوم آذر؛ ۳ فوتی و ۹ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۹ بیمار جدید مبتلا به کروناویروس بستری شده‌اند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان ثبت شده است.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع ۹۴ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۶۰ مورد مربوط به کاشان و ۳۴ مورد مربوط به آران و بیدگل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: ۹ نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند که ۷ نفر مربوط به کاشان و دو نفر مربوط به آران و بیدگل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در دو شهرستان سه نفر بوده که یک نفر مربوط به کاشان و دو نفر از آران و بیدگل بوده است

مروجی در خصوص آمار واکسیناسیون تصریح کرد: تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۷۵.۳۸ درصد و در دوز دوم ۶۰.۰۶ درصد بوده است.

کد خبر 537580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرونا دلتا کرونا هندی کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا دلتا در کاشان آران و بیدگل کرونا در آران و بیدگل ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۳۹ تماس در بخش برنامه اطلاع‌یابی قطعی، حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب ثبت کرده که ۴۷ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۳۰ درصد مشترکین، ۱۲ درصد حوادث آب شهری، هفت درصد حوادث آب روستایی و چهار درصد حوادث فاضلاب بوده است. 

او با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در سال گذشته رفع و ترمیم شده، تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۹۹۹ حادثه مربوط به آب شهری، ۱۶ هزار و ۳۱۳ حادثه مربوط به آب روستایی و ۹۶۴۶ حادثه مربوط به فاضلاب بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شهرستان همدان با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب شهری و ۷ هزارو ۸۲۵ مورد حادثه فاضلاب و شهرستان ملایر با ۵ هزارو ۵۱۷ مورد حادثه آب روستایی، بیشترین آمار را به نام خود ثبت کردند، گفت: در گزارشات نسبی تهیه شده در خصوص تعداد حوادث آب و فاضلاب شبکه به نسبت طول شبکه و تعداد حوادث و اتفاقات انشعابات به نسبت تعداد اشتراکات، برخی شهرستان‌ها به دلیل کثرت در حوادث با سرعت کمتری انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲